 |
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בפעילות קיץ למותג פאנטה, בהשקעה של 3 מיליון שקל.
הפעילות תתבסס על Fanta Village - כפר הנופש הבינלאומי באיביזה שיפעל בקיץ, אליו צפויים להגיע אלפי בני נוער מרחבי אירופה.
את המהלך יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס, שיכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה: "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?". בסרטון, שצולם בישראל, משתתפים בני נוער לצד הרפאר עדי שרון.
מנהל מותג פאנטה, דורון ארד: "המהלך השיווקי של פאנטה לקיץ 2005 נועד להמשיך בחיזוק תדמית המותג וביסוס מעמדו כמוביל בקרב בני הנוער בישראל, תוך הדגשת הערכים המרכזיים - כייפי, מוטרף ומרגש".
|
 |
 |
 |
 |
|
|