ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הטירוף עובר לאיביזה
פעילות הקיץ למותג פאנטה תתבסס על כפר הנופש באיביזה, במטרה למשוך את בני הנוער
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
17/5/2005 11:25
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת בפעילות קיץ למותג פאנטה, בהשקעה של 3 מיליון שקל.

הפעילות תתבסס על Fanta Village - כפר הנופש הבינלאומי באיביזה שיפעל בקיץ, אליו צפויים להגיע אלפי בני נוער מרחבי אירופה.

את המהלך יגבה קמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס, שיכלול טלוויזיה, עיתונות
ואינטרנט, תחת הסיסמה: "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?". בסרטון, שצולם בישראל, משתתפים בני נוער לצד הרפאר עדי שרון.

מנהל מותג פאנטה, דורון ארד: "המהלך השיווקי של פאנטה לקיץ 2005 נועד להמשיך בחיזוק תדמית המותג וביסוס מעמדו כמוביל בקרב בני הנוער בישראל, תוך הדגשת הערכים המרכזיים - כייפי, מוטרף ומרגש".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...