ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
בזק: 36 אלף גולשים ב-2 מגה
שהם 5% מלקוחות האינטרנט המהיר של בזק. רוב הגולשים מחוברים ב-1.5 מגהביט לשניה ו-750 קילוביט לשניה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עידו קינן
23/5/2005 14:16
רוב הגולשים באינטרנט המהיר הולכים על החבילות הגדולות, כך עולה מנתונים שמספקת בזק על החיבור לתשתית האינטרנט שלה (WOW).

לבזק 730 אלף מנויים לתשתית האינטרנט המהיר, 80 אלף מהם הצטרפו ברבעון האחרון. רובם מחוברים בקצב של 1.5 מגהביט ו-750 קילוביט. מיעוט המשתמשים גולש בחבילות הקטנות יותר, ואילו חבילת הענק של 2 מגה, שהושקה בינואר, הגיעה ל-5% מלקוחות האינטרנט המהיר.

בבזק אומרים שחלה ירידה דרסטית בביקוש לחבילות גלישה בקצבים נמוכים. "שילוב התוכן העשיר בעולם האינטרנט והמחירים הזולים הביא לעליה מסיבית בביקוש לחבילות המציעות רחבי פס גבוהים", מסר סמנכ"ל לשיווק מכירות ושירות בבזק,
רמי חזן.

שיעור החיבור לחבילות השונות מקרב גולשי האינטרנט המהיר של בזק:

2 מגה: 5% (36,500 לקוחות)

1.5 מגה: יותר מ-50% (+365,000)

750 קילו: כ-25% (~182,500)

0.5 מגה: פחות מ-6% (-43,800)

256 קילו: פחות מ-2% (-14,600)


מ-HOT נמסר בתגובה כי לחברה 370 אלף מנויי אינטרנט מהיר, אבל סירבו לפרט כמה מנויים יש לכל גודל חבילה. החברה מציעה חבילות של 750 קילו, 1.5 מגה ו-3 מגה.

הנתונים של שתי החברות מציבים את מספר משקי הבית המחוברים לאינטרנט המהיר בישראל על 1.1 מיליון.

נתונים: בזק; איור: גל חן; הקליקו להגדלה
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים