ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ה"סאמר סייל" חוזר
סופרפארם תשקיע 2.5 מיליון שקל בפסטיבל פיסול בחול, שיתמוך בחגיגת מכירות הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/5/2005 14:11
רשת סופרפארם מרחיבה את חגיגת הקיץ הממותגות זו השנה ה-13 תחת השם  "סאמר סייל" ויוצאת בפעילות חווייתית לכל המשפחה - הפנינג פיסול מקצועי בחול שיתקיים בחג השבועות בחופי חיפה.

מדובר בפסטיבל אמנות חול הנעשית על-ידי 12 אמנים מכל העולם ומישראל, במסגרתו יוצגו 32 פסלי חול ענקיים של עד 4 מטר. בנוסף, יתקיימו גם תחרויות של בנייה ופיסול בחול למשפחות אשר יבקרו במקום.

היקף ההשקעה בפסטיבל מוערך בכ-2.5 מיליון שקל וההפקה  מתבצעת על-ידי חברת פרומרקט ישראל, חברת אנימקס מהולנד ובשיתוף עיריית חיפה.

במקביל  לפסטיבל, תקיים הרשת פעילות שיווקית בכל הסניפים, במסגרתה ינתנו עד 40% הנחה על מוצרים שונים לקיץ.

מכירות ה"סאמר סייל" יגובו בקמפיין פרסום בטלוויזיה, עיתונות ורדיו ובחנויות הרשת, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

יאיר עשהאל, סמנכ"ל שיווק וסחר של הרשת, צופה כי החגיגה תביא לגידול של 15% ברכישות ברשת, כמדי שנה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...