ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/254/592.jpg
אפרים ליניאל ואיתן זינגר - ליניאל-זינגר/DDB
משנים אסטרטגיה
צ'מפיון מוטורס שוקלת לצרף משרד נוסף למערך הפרסום, המטופל כיום בליניאל-זינגר/DDB; פנתה ל-2 משרדים
דפדף בכלכלה
עירית יוסילביץ'
26/5/2005 12:08
צ'מפיון מוטורס, יבואנית "פולקסוואגן" לישראל, פנתה לשלושה משרדי פרסום על מנת שיציגו בפניה רעיונות לקמפיין ההשקה של מכונית הפאסאט החדשה.
המשרדים אליהם פנתה החברה הם: ליניאל-זינגר/DDB; פוגל אוגליבי; ואדלר-חומסקי&ורשבסקי.
ליניאל-זינגר מטפל בתקציב הפרסום של החברה למעלה מ-30 שנה והוא צפוי להמשיך ולהחזיק בחלקים ממנו בכל מקרה.
מצ'מפיון מוטורס נמסר כי "לקראת השקת הפאסאט הוחלט לבדוק אפשרות של צירוף משרד נוסף למערך הפרסום של החברה".
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...