ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
החשיפה לצפון
כוכבי פרשת הסוס הטרויאני צפויים להיפגש בפסטיבל השיווק והפרסום. גם נתניהו ונציגי MTV יהיו שם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/5/2005 10:30
כוכבי
פרשת "
הסוס הטרויאני", בהם: רמי שלמור, אודי פרידן, עופר בלוך ופרסומאים ואנשי מדיה רבים אחרים, צפויים להיפגש בפסטיבלהפרסום והשיווק בזכרון יעקוב, שיערך בין ה-16-18 ביוני.

סביר להניח כי נושא השיחה המרכזי בהפסקות שבין הפאנלים, יעסוק  בריגול מסחרי, אך מעל הבמות יעסיקו את משתתפי הפסטיבל נושאים אחרים, הרי גורל  לענף לא פחות.

שר האוצר בנימין נתניהו יככב במופע אינטראקטיבי שיציג את ראש הממשלה בשנת 2020. זאת במסגרת פאנל בו ידונו עוד הנושאים "איזה ראש ממשלה נשווק ואיך?" - בהשתתפות היועצים האסטרטגיים: ראובן אדלר, גיל סמסונוב ומשה גאון; ו"ישראל 2020 המותג" - בהשתתפות: גדעון מאיר, עמוס שפירא, רמי שלמור, גיא טולדנו ועוד.

בפסטיבל אף יוצגו לראשונה 6 קמפיינים חברתיים שהוכנו לכאורה לשנת 2020: "קמפיין צו פיוס 2020" – מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב; "קמפיין סובלנות" מבית היוצר של מורדי-גורן; "קמפיין תאונות דרכים" - מבית היוצר של ליניאל-זינגר; "קמפיין אלימות נגד נשים" - מבית היוצר של פלד; "קמפיין סמים" – מבית היוצר של עופר&הרץ; ו"קמפיין נגד אלימות בספורט" – מבית היוצר של שמעוני-פינקלשטיין.

בנוסף, הצייר אורי ליפשיץ יציג את הציור שלו לשנת 2020; חיים צינוביץ ישמיע את הג'ינגל שיכתוב ב-2020; ודר' יוסי ורדי יציג את הגאונים של 2020 .
 
בנימין נתניהו. ראש הממשלה ב-2020?
גם ערוצי הטלוויזיה יראו נוכחות
את הפסטיבל יפתח דר' דוד פסיג בהרצאה בנושא "איך ייראה העולם שלנו ב 2020".

עוד מרצים: דין פוסינסקי, סגן נשיא MTV אירופה, שידבר על שפת ה MTV בראייה לשנת 2020 ; ג'ואל ברגר, סגן נשיא לתקשורת דיגיטלית ואנדרו דיוידסון, מנהל מחקר לצעירים מ- MTV אירופה, שיציגו מחקר חדשני בקרב בני נוער וצעירים; ופיליפ שוס, מנכ"ל לואי ויטון אירופה.

פאנלים מעניינים נוספים בפסטיבל: "מי יהיה בעל הבית ב-2020": פני השוק, מי יקנה את מי, מפת משרדי הפרסום, חלוקת משאבים ועוד, בהשתתפות: ארז ויגודמן, אמנון דיק, יורם באומן, אייל חומסקי, גבי רוזנברג ועופר בלוך; "ערוץ 2 ערוץ 10": מי יוביל , רייטינג מול ריבוי ערוצים, מחירי זמן אויר, אילו תוכניות יובילו ועוד, בהשתתפות: פרח רותם, נתי דינר, ניר למפרט ופנינה שנהב.

כפי שפורסם ב-
NRG מעריב, יוזמי הפסטיבל הם עיתון העסקים "גלובס", המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) איגודי הפרסום והמפרסמים, וחברת ההפקה BMP של בני מורן.

מנהל התוכן של האירוע הוא אייל גפן ונשיאות הפסטיבל כוללת את: רמי שלמור, יו"ר איגוד הפרסומאים, עופר בלוך, יו"ר איגוד המפרסמים, אנשי עסקים עמוס שפירא ובני גאון ומנכ"ל "גלובס" עמי אבן.

בפסטיבל ייחשף מגזין "מותג המותגים" של העיתון גלובס (שיחולק למשתתפים) ובמסגרתו תיערך תחרות הפרסום
אפי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...