ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מקצרים את החיים
גיתם הפיק בהתנדבות קמפיין מודעות לקראת "יום ללא עישון" שיערך מחר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
30/5/2005 11:34
האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות יוצאים בקמפיין חדש, לרגל 'יום ללא עישון' הבינלאומי שיתקיים מחר.

הקמפיין, שהופק בהתנדבות על ידי גיתם/ BBDO, מלווה בסלוגן "'בפעם הבאה שאתם מדליקים סיגריה תזכרו שאתם מקצרים את החיים".

הקמפיין יכלול תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות ובאנרים באינטרנט. בנוסף, יוקרן שוב סרטון הטלוויזיה המוכר של "הביישנים".

במודעות מוצג סולם חבלים לשמיים שהשלבים בו עשויים מסיגריות, זאת על מנת לחדד את המסר שכל סיגריה היא שלב נוסף לקראת המוות.

סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: גל פורת, קופי: רומם סרנגה, רביד קופרברג, ארט: גל פורת,ירון יצחקוב, סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהל לקוחות: אורן שדה, תקציבאי בכיר: ניר צולה, תקציבאי: מתן קמפ, סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: מיכל דבוצרקי, פלנר: אסף חתוקה, מפיקה: ליאת משה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...