 |
חברת הכבלים הוט טוענת לנסיון הונאה של עובדי מכירות בחברת הלווין יס. לטענת הוט, נציגי מכירות של יס מתחזים ללקוחות הכבלים, וכך מונעים מהוט את האפשרות למנוע נטישה של לקוחות. על-פי הטענות, עובדי מכירות ביס מתחזים ללקוחות כבלים ופונים ללא ידיעתם למרכז הלקוחות של הוט, כדי לשנות את פרטיהם האישיים של אותם לקוחות, ובכללם את מספרי הטלפון שלהם. בצורה זו, כאשר הלקוח מודיע להוט על כוונתו לעזוב ולעבור ליס, חברת הכבלים לא מצליחה ליצור עמו קשר.
במקרים רבים, טוענים בהוט, עובדי המכירות ביס משנים את מספר הטלפון של לקוחות הכבלים למספר הטלפון הפרטי של עובד המכירות, כך שחברת הכבלים המתקשרת בניסיון לשמר את הלקוח מגיעה ללא ידיעתה לנציג המכירות של יס, שמתחזה ללקוח כבלים ומודיע להוט כי החלטתו לנטוש את החברה לטובת יס היא סופית.
הוט ויס, המתחרות ביניהן בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, מחויבות להעביר זו לזו את פרטי הלקוחות המבקשים לעזוב חברה אחת לטובת השנייה. בצורה זו ניתנת לחברה שאותה נוטש הלקוח הזדמנות בת שבועיים לשכנעו להישאר. בהוט טוענים כי מאחר שבמקרים רבים נתוני הלקוחות המבקשים לנטוש ליס זויפו בלא ידיעת הלקוחות עצמם, לא ניתנה לחברה הזכות לנסות ולמנוע את המעבר.
במכתב ברוח זו, שנשלח מחברת הכבלים לחברת הלווין, נכתב כי "אין המדובר בתופעה שולית ו/או זניחה, שכן נכון ליום שליחת מכתבי זה, התגלו אצל חברות הכבלים מקרים רבים של מנויים כאמור, שפרטיהם שונו בדרך של התחזות ו/או זיוף. כך, למשל, נמצא כי מס' הטלפון הנייד של נציג חברת הלווין מופיע תחת שמם של כ-20 מנויים של חברות הכבלים".
שלשום פורסם כי במסגרת פרשיית הריגול התעשייתי, נמצאו מחשביהם של בכירים רבים בהוט נגועים בתוכנות ריגול. סמנכ"ל הכספים של יס נעצר בשל חשדות לשימוש בחומר אשר הושג שלא כדין. מיס נמסר אתמול בתגובה: "חברת יס הוציאה להוט לפני מספר חודשים מכתבים כאלה. מפתיע הדבר שרק אתמול החליטו בהוט לא להגיב על מכתבינו בצורה עניינית, אלא להציג האשמות משלהם ".
|
 |
 |
 |
 |
|
|