 |
87% מהנשים במגזר הרוסי אחראיות לקניות למשק הבית, לעומת 68% במגזר הכללי - כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה שנערך עבור מגזרים, המתמחה בתקשורת שיווקית למגזרים הרוסי, הערבי והחרדי. על-פי הסקר, אצל 38% מהמגזר הרוסי מבצעים את הקניות שני בני הזוג, לעומת 17% במגזר הכללי.
כמו כן, רק בקרב 13% מהמגזר הרוסי מבצע הגבר את הקניות לבד, לעומת 22% במגזר הכללי. נטאשה שוקין, מנכ"לית משותפת בחברת מגזרים, מסבירה את התופעה בכך שבניגוד למגזר הכללי - מרבית הנשים במגזר הרוסי עומדות בראש משק הבית, ולכן הן סומכות רק על עצמן בניהול הקניות בצורה נכונה. לדברי שוקין, "הנתונים העולים מהסקר חשובים ליצרנים ולמשווקים למגזר הרוסי, שלומדים מהם כי עליהם לכוון ולמקד את מערך השיווק לנשים - המחליטות מה וכמה ייכנס לעגלת הקניות".
מגזרים , מזמינת הסקר, הנה חברת תקשורת משולבת העוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים בישראל - הרוסי, הערבי והחרדי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|