ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לקראת הקיץ: נסטי משיקה תה דיאטטי בטעם אפרסק
במשקה אין חומרים משמרים והוא מבוסס על תמציות טבעיות של תה, טעם וריח
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
31/5/2005 9:56
לקראת הקיץ משיקה קוקה-קולה טעם חדש בסדרת התה הקר-"דיאט נסטי אפרסק". בנוסף , החברה חידשה את תוויות המותג והחליפה את צבעי הפקקים, על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים.

יפית כהן-דמרי, מנהלת המותג, אמרה כי "במבחני טעימה עלה כי הטעם החדש, המכיל 2 קלוריות לכוס, זכה לציונים גבוהים". נסטי משווק בישראל על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, שהיא הזכיינית בישראל של BPW - תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ו נסטלה. במשקה אין חומרים משמרים והוא מבוסס על תמציות טבעיות של תה, טעם וריח.

משקה נסטי משווק בישראל בטעמים אפרסק, לימון וכעת גם דיאט אפרסק. המשקה מגיע בבקבוקי 1.5 ליטרים ו-0.5 ליטר . עלפי נתוני החברה, כ-75% משוק התה הקר בישראל שייך לנסטי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...