 |
לקראת הקיץ משיקה קוקה-קולה טעם חדש בסדרת התה הקר-"דיאט נסטי אפרסק". בנוסף , החברה חידשה את תוויות המותג והחליפה את צבעי הפקקים, על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים.
יפית כהן-דמרי, מנהלת המותג, אמרה כי "במבחני טעימה עלה כי הטעם החדש, המכיל 2 קלוריות לכוס, זכה לציונים גבוהים". נסטי משווק בישראל על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, שהיא הזכיינית בישראל של BPW - תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ו נסטלה. במשקה אין חומרים משמרים והוא מבוסס על תמציות טבעיות של תה, טעם וריח.
משקה נסטי משווק בישראל בטעמים אפרסק, לימון וכעת גם דיאט אפרסק. המשקה מגיע בבקבוקי 1.5 ליטרים ו-0.5 ליטר . עלפי נתוני החברה, כ-75% משוק התה הקר בישראל שייך לנסטי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|