ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
פעילות שיווקית חדשה לתנובה
בקר תנובה תשקיע 10 מיליון שקלים בשיווק מותג הבשר הטרי "אדום אדום" בנקודות המכירה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
6/6/2005 14:29
בקר תנובה תשקיע למעלה מ-10 מיליון שקלים בפעילות שיווקית ברשתות שיווק, בהן קיימות נקודות מכירה של מוצרי "אדום אדום".

השקעת החברה בפעילויות בנקודות המכירה היא חלק מאסטרטגיית השקת כתם הדיו ל"אדום אדום". בין הפעילויות שתבצע: הקמת מיני מסעדת "אדום אדום" ניידת, המציעה למבקרים ברשתות הפנינג טעימות והתנסות במוצרים הנמכרים ומתן מידע לצרכן על נתחים ספציפיים.

כמו כן, הפעלת משחקי ידע ובידור נושאי פרסים בסניפים על מנת להנחיל מידע אודות "אדום אדום" ועולם הבשר ככלל.

בקר תנובה אף תציב קיר גלויות רב מימדים, המכיל 25 גלויות הכוללות מתכונים ומידע בנושא עולם הבשר. הקיר ימוקם באזור הקצביות ומקררי הבשר. בד בבד לקיום הפעילויות, יסייעו יועצי הבשר של החברה בסניפים במתן ידע בנושא הבשר לצרכן.

"ביקשנו להעביר את תחושת הידע, ההתנסות והחוויה הכרוכים באכילת בשר ככלל",  אמר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "לשם כך, החלטנו ליזום שיווק חווייתי שיפעילו בקרב הצרכנים את מכלול החושים, באמצעות משחקים, טעימות, חידוני ידע וטיפים למתכונים".

"אדום אדום", מותג בשר בקר טרי שהושק באוקטובר 2004.  עד כה פרסה "בקר תנובה" את מוצרי "אדום אדום" בכ-19 נקודות מכירה ברשתות בישראל,  כאשר עד סוף 2005 מתוכננים מוצרי "אדום אדום" להיות בפריסה רחבה בלמעלה מ-100 רשתות ברחבי הארץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...