ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לא שכחנו
קמפיין האוטבוסים שקרא ללימור לבנת להתפטר זכה לאחוזי זיכרון גבוהים של האזרחים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/6/2005 14:25
הקמפיין הקורא לשרת החינוך לימור לבנת להתפטר עושה את העבודה.

מסקר שביצע מכון גאוקרטוגרפיה עבור כנען פרסום בתנועה, עולה כי למעלה  מ- 69%  מהציבור זכרו את הקמפיין; ומעל ל-30% מתוכם, ידעו לצטט את הסיסמה: "לבנת תתפטרי".

עוד עולה כי בגוש דן שיעורי החשיפה גבוהים אף יותר: 87.5% מהתושבים נחשפו לקמפיין.

כזכור, מאחורי הקמפיין עמדו ארגוני המורים שהתנגדו ליישום המלצות דו"ח דברת, והוא כלל שילוט על פני 1500 אוטובוסים ברחבי הארץ.

יצוין כי הסקר כלל  משאל אומניבוס טלפוני בקרב 500 משיבים, גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסיה הבוגרת בישובים היהודיים בישראל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...