ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/315/790.jpg
פרסומת לחוגלה על קיר
כמו ללכת בלי חיתול
חוגלה העלתה שלט ענק על קיר ההלכה המעוצב כאריזת חיתולים במסגרת קמפיין להאגיס
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
8/6/2005 12:32
חוגלה-קימברלי יוצאת בקמפיין למותג החיתולים האגיס, במסגרתו העלתה החברה שלט ענק (כ-740 מ"ר) ע"ג הקיר בגשר ההלכה.
השלט מעוצב כאריזת חיתולים, ונראים בו התינוקות של האגיס משתלשלים בחבלים מעל גשר ההלכה.
הקמפיין בוצע ע"י חברת ברעם פרסום מקורי (של גיא ברעם) בהשקעה של כ-660 אלף שקל ומלווה בסיסמה: "כמו ללכת בלי חיתול בכלל".
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...