ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כמו ללכת בלי חיתול
חוגלה העלתה שלט ענק על קיר ההלכה המעוצב כאריזת חיתולים במסגרת קמפיין להאגיס
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/6/2005 12:32
חוגלה-קימברלי יוצאת בקמפיין למותג החיתולים האגיס, במסגרתו העלתה החברה שלט ענק (כ-740 מ"ר) ע"ג הקיר בגשר ההלכה.

השלט מעוצב  כאריזת חיתולים, ונראים בו התינוקות של האגיס משתלשלים בחבלים מעל גשר ההלכה.

הקמפיין בוצע ע"י חברת ברעם פרסום מקורי (של גיא ברעם) בהשקעה של כ-660 אלף שקל ומלווה בסיסמה: "כמו ללכת בלי חיתול בכלל".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...