ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רגע של פינוק
יונילוור בקמפיין המשך לסדרת 'פינוקי בריאות', מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/6/2005 10:28
יוניליוור ישראל יוצאת בקמפיין המשך  לסדרת "פינוקי בריאות" של תלמה לרגל מיצוב האריזות החדשות של הסדרה.

הקמפיין, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי, כולל  טלוויזיה ועיתונות ממוקדת לנשים בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל. 

הסרטונים מתבססים על מצבים של רוגע ושלווה, כאשר כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, ותומכות במסר: "רגע של פינוק".

שוק הדגנים הוא בעל שיעורי צמיחה גבוהים יחסית. תחום דגני המבוגרים צמח ברבעון האחרון בכ-13.5% (נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ואילו תחום חטיפי הדגנים, זכה לצמיחה של 17.5%.

לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. "יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג  'פינוקי בריאות'", אומר ליפמן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...