 |
יוניליוור ישראל יוצאת בקמפיין המשך לסדרת "פינוקי בריאות" של תלמה לרגל מיצוב האריזות החדשות של הסדרה.
הקמפיין, מבית היוצר של באומן-בר-ריבנאי, כולל טלוויזיה ועיתונות ממוקדת לנשים בהשקעה כוללת של 3.5 מליון שקל.
הסרטונים מתבססים על מצבים של רוגע ושלווה, כאשר כל הסיטואציות לקוחות מעולם הטבע, ותומכות במסר: "רגע של פינוק".
שוק הדגנים הוא בעל שיעורי צמיחה גבוהים יחסית. תחום דגני המבוגרים צמח ברבעון האחרון בכ-13.5% (נילסן,פברואר עד אפריל 2005, כמותי) ואילו תחום חטיפי הדגנים, זכה לצמיחה של 17.5%.
לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, בעולם מתפתחים שני טרנדים מרכזיים: טרנד של בריאות וטרנד של פינוק. "יוניליוור, כחברה המובילה את שוק הדגנים בישראל, זיהתה כבר בעבר את הצורך במוצרים בריאים ומפנקים וממשיכה להשקיע בתחום תחת מותג 'פינוקי בריאות'", אומר ליפמן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|