שני מוצרים חדשים ל"מאמא עוף"
מאמא עוף משיקה: "שניצל ג'ונגל" ו"אצבעות שניצל". תשקיע 2.5 מיליון שקל בהשקת המוצרים ובפרסומם
לדברי מיכל גלבוע, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "במהלך זה, אנו מרחיבים את מגוון המוצרים הפונים לילדים. "שניצל ג'ונגל" מביא לא רק טעם וצורה, אלא סיפור שלם מעולם התוכן של הילדים".
גודל שוק השניצלים המוכנים בישראלעומד על כ- 200 מיליון שקל וכ- 6,000 טון בשנה. כלל הקטגוריה מחולקת בין שני שחקנים עיקריים מאמא עוף עם נתח שוק כספי שנתי של 62% ועוף טוב עם נתח שוק כספי שנתי של 33%.
שוק מוצרי העוף המוכנים הקפואים מהווה 70% מכלל הקטגוריה. בשוק הקפואים נמצאת מאמא עוף עם נתח שוק של כ- 46% ועוף טוב עם נתח שוק של כ-%49. סך קטגוריית הקפואים נמצאת בגידול שנתי כספי של כ-2%. הנתונים נכונים לפי דוח נילסן כספי יוני 2005.
השקת המוצרים החדשים "מאמא עוף" תלווה בקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. השקת "שניצל ג'ונגל" תתוקשר באמצעי המדיה באמצעות גיתם BBDO, בסרט פרסומת חדש בטלוויזיה, בנקודות המכירה, ובפעילות קד"מ.
עדכון אחרון : 15/8/2005 17:22