גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שני מוצרים חדשים ל"מאמא עוף"

מאמא עוף משיקה: "שניצל ג'ונגל" ו"אצבעות שניצל". תשקיע 2.5 מיליון שקל בהשקת המוצרים ובפרסומם

טל פמסון | 15/8/2005 17:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"מאמא עוף" תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי העוף והשניצלים המוכנים, מחדשת עם שני מוצרים: "שניצל ג'ונגל" ו"אצבעות שניצל". היקף ההשקעה בפיתוח הקטגוריה, פרסום ושיווק כ- 2.5 מיליון שקלים.

לדברי מיכל גלבוע, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "במהלך זה, אנו מרחיבים את מגוון המוצרים הפונים לילדים. "שניצל ג'ונגל" מביא לא רק טעם וצורה, אלא סיפור שלם מעולם התוכן של הילדים".

גודל שוק השניצלים המוכנים בישראלעומד על כ- 200 מיליון שקל וכ- 6,000 טון בשנה. כלל הקטגוריה מחולקת בין שני שחקנים עיקריים מאמא עוף עם נתח שוק כספי שנתי של 62% ועוף טוב עם נתח שוק כספי שנתי של 33%.

שוק מוצרי העוף המוכנים הקפואים מהווה 70%  מכלל הקטגוריה. בשוק הקפואים נמצאת מאמא עוף עם נתח שוק של כ- 46% ועוף טוב עם נתח שוק של כ-%49. סך קטגוריית הקפואים נמצאת בגידול שנתי כספי של כ-2%. הנתונים נכונים לפי דוח נילסן כספי יוני 2005.

השקת המוצרים החדשים "מאמא עוף" תלווה בקמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. השקת "שניצל ג'ונגל" תתוקשר באמצעי המדיה באמצעות גיתם BBDO, בסרט פרסומת חדש בטלוויזיה, בנקודות המכירה, ובפעילות קד"מ.

עדכון אחרון : 15/8/2005 17:22
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים