גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


גלגל הצלה: איפה היבואן

כשהתקלה נובעת מפגם בייצור - היבואן צריך לשאת במלוא עלות התיקון, ללא קשר לתקופת האחריות

גיל מלמד | 1/9/2005 9:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אבשלום קורן מגבעת-אבני מתאר בפנינו בעיה שכיחה - חוסר הנכונות של יבואני רכב לתקן על חשבונם תקלות סדרתיות.

"ברשותי מכונית שנרכשה בינואר 2002 ונסעה רק 36,000 ק "מ עד היום", הוא מספר. "במהלך 9 החודשים האחרונים התקלקלו 3 מחלונות החשמל, וגם הרביעי משמיע קולות של סיום פעילות. החלון הראשון תוקן בחינם במסגרת האחריות, אולם בחלון השני והשלישי הוצעה לי הנחה של 50% - כך שעלות התיקון לאחר הנחה היא 1,700 שקל לשני חלונות".

על פניו אין בכלל ספק שמדובר בפגם ייצור, ולכן גם אין ספק שהיבואן צריך לשאת במלוא עלות התיקון, ללא קשר למשך תקופת האחריות. כתבנו כאן, ונזכיר זאת שוב, שבמקרים רבים
מאוד כאשר יבואן מציע להשתתף במחצית מעלות התיקון, המשמעות היא שהוא בסך-הכל מוותר על הרווח שלו. המלצתנו במקרים כאלה היא לשמור את תיעוד התקלות, לפנות בכתב אל מחלקת השירות של היבואן, לנסות ולאסוף עדויות של לקוחות נוספים שנתקלו בבעיה, ולערב במידת הצורך גם את התקשורת.

במקביל, אפשר לפנות לבית-המשפט לתביעות קטנות (במקרה שהיקף התביעה קטן מ-17,000 שקל ).
ליבואני המותג שבו מדובר נזכיר רק שתקלה דומה אצל קבוצת פולקסוואגן גרמה נזק תדמיתי כה גדול ליבואן, שממנה הוא לא התאושש עד היום. לכן, במקרים כאלה נכון ללכת לקראת הלקוח ולפתור את הבעיה, במקום לאבד אותו ולקוחות רבים אחרים.
עדכון אחרון : 1/9/2005 9:13
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים