הפרוזן יוגורט חוזר
לכל מי שהתגעגע, שנות ה-80 חוזרות ובגדול. היזם האמריקני דיויד ברדין, יקים בארץ את רשת KAFOO שתתמקד בפרוזן יוגורט, בהשקעה של 4 מיליון דולר
הפרוזן במתכונתו החדשה, שונה
מעט מטעמו מהמאה שעברה ואינו מתיימר להוות תחליף דל-שומן לגלידה. מקורו של הגל החדש של הפרוזן מגיע מדרום קוריאה, שם ידוע היוגורט בחמצמצותו הדומיננטית ובמרכיביו התורמים לתהליך העיכול.
ומה קורה אצלנו? דיויד ברדין, יזם אמריקני, יקים בקרוב רשת חדשה בשם "KAFOO", שתתמקד בפרוזן יוגורט. עד סוף 2010 מתכנן ברדין לפתוח 40 סניפים שיפעלו במתכונת יוגורט טו-גו, בהשקעה של 4 מיליון דולר.
לדבריו, מדובר ברשת גורמה שתתמקד במספר מועט של מוצרי איכות העשויים על בסיס נוסחה איטלקית סודית עם תוספות טבעיות מגוונות.
להערכת מנהלי הרשת "Red Mango" הקוריאנית, סניף מוצלח של פרוזן יוגורט עשוי למשוך כ-1,500 לקוחות ביום ולגבות סכום הנע בין 5 ל-7 דולר לכל מנה, כך שסניף כזה יכול להרוויח בין 750 אלף למיליון דולר בשנה.

ברדין -הסניף הראשון אחרי פסח
יח''צ