לקוחות נאטורפיל ושורש לא מקבלים שירות - או כסף חזרה
לקוחות הרשת שנכנסה להקפאת הליכים ונרכשה לפני כחודש, טוענים כי בניגוד להסכם המכירה, החברה מקשה את הפרוצדורה לקבלת זכויותיהם
פרופיל
לדברי פעילים בפורום נפגעי נטורפיל, החברה החדשה אינה מספקת את כל השירותים שנתנה ללקוחות החברה הקודמת ועליהם כבר שולם מראש. כך למשל, לקוחות מדווחים על קשיים בקבלת טיפולים שטרם מומשו, בין השאר בשל דחיית תורים.
טענות נוספות נוגעות לתשובות סותרות שנותן הצוות האדמיניסטרטיבי, לחישוב לקוי של זמן הטיפול הצפוי, להסרת תכשירים חשובים מהטיפול ועוד.
מנאטורמדיק נמסר בתגובה כי החברה הבטיחה טיפולים בסבסוד של עד 75% מהמחיר
המקורי לנפגעי נאטורפיל. בחברה טוענים כי יש לה הזכות לשנות את תנאי ההתקשרות מול הלקוחות, אם היקף הטיפולים עולה על גודל מסוים, כפי שאכן קרה.
"עד כה מימשו את זכאותם כ-5,000 לקוחות ", נאמר בהודעת נאטורמדיק, שאינה מתעלמת מכך כי בכמה מקרים "רמת השירות לא תאמה את הסטנדרטים הרצויים. הנהלת החברה עושה ככל יכולתה - על-ידי הדרכה ובקרה מתמדת של צוותי הסניפים ועל-ידי הקמת מחלקת שירות לקוחות בראשות סמנכ"לית השיווק של החברה - למנוע הישנות מקרים כאלו ובטוחה כי עם התייצבות החברה אכן כך יהיה".
במקביל, גם לקוחות רשת שורש נותרו ללא כל מענה רפואי, ונאלצים להתמודד עם סירובן של חברות האשראי לעצור את התשלומים לרשת הנמצאת בהקפאת הליכים.
לפני כשבוע הוציא בית המשפט המחוזי בירושלים צו הקפאת הליכים זמני לרשת בשל חוב בהיקף של 69 מיליון שקל שצברה הרשת. לקוחות הרשת שהגיעו בשבוע שעבר לסניפים גילו כי הדלתות סגורות וכי אין כל מענה טלפוני.
לדברי אחת הלקוחות, כשהתקשרה לחברת האשראי בבקשה לעצור את התשלומים לשורש, נענתה כי הדבר בלתי אפשרי.