גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


רבותי, ההיסטריה חוזרת

רק לאחר שעשרות אנשים שילמו בדמם על כשלי כביש 66 אולצו אנשי מע"צ להציב עליו גדר הפרדה, וכאשר פועלים בהיסטריה מתקבלות החלטות לא טובות

גיל מלמד | 26/8/2008 6:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רק לאחר שעשרות אנשים שילמו בדמם על כשלי כביש 66 אולצו אנשי מע"צ להציב עליו גדר הפרדה, וכאשר פועלים בהיסטריה מתקבלות החלטות לא טובות.

אנשי מע"צ טובלים ושרץ בידם בשני מובנים. ראשית, במשך שנים הם טענו שהם לא בונים גדר הפרדה על כביש 66 מפני ש"אוטוטו מרחיבים אותו לכביש דו-מסלולי דו-נתיבי, ולכן חבל על הכסף. כעת הם טוענים שהכביש יורחב "במועד לא ידוע".

שנית , הם מספרים לנו שפתרונות אחרים, יקרים יותר, היו פוגמים בתקציבי הבטיחות במקומות אחרים. אלא שעלות הצבת מעקה טרומי, ודאי על כביש שעומד להיבנות
מחדש, זניחה יחסית לעלות הגדר עצמה, ובעוד שנתיים יהיה אפשר להציל בני אדם נוספים במקומות אחרים מבלי למצוא לכך תקציב מיוחד: הגדר כבר תהיה בידי מע"צ וכל שיידרש הוא להוביל אותה למקום חדש.

דרך אחרת להבין את מופרכות הטענה התקציבית היא שהעלות למשק הישראלי של הרוג אחד בתאונת דרכים שקולה לעלות ההקמה של כל הגדר, ולא משנה מאיזה סוג.

בסכום נזקי התאונות, שכבר נגרמו על קטע הכביש המקולל הזה ב-3 השנים האחרונות, אפשר היה להקים 30 גדרות לו רק היתה בישראל סמכות מקצועית רצינית לבטיחות בדרכים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים