האנשים שיובילו את הכלכלה הישראלית בעשור הבא: סיגל שילוני
פרויקט מיוחד: מעריב עסקים בוחר במנכ"לית חטיבת "תענוג והנאה" שעושה מהפכות בשטראוס - ואפילו העזה לשנות את "בזוקה"
היישר מגביעי היוגורט רווי חיידקי הביו, הוזנקה שילוני לחביות השוקולד עתירות הקלוריות במפעל הממתקים של עלית. שינוי מסוג זה כרוך בתקופת הסתגלות - הן נוכח המעבר מתפקיד סמנכ"ל שיווק לכס מנכ"ל חטיבה, והן נוכח הכניסה לעולם תוכן שונה מאוד. אלא ששילוני הוכיחה כי מי שניחן בראש יצירתי, ביכולות ניהול ובחדוות עשייה, יכול להצליח בכל מקום שבו יוצב.
את הקריירה המקצועית שלה החלה שילוני דווקא מעבר לים בלימודי תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בינלאומי מאוניברסיטת בבסון בבוסטון, שבמהלכם השתלבה בתפקידי ייעוץ בחברת המידע השיווקי IRI. הצעת עבודה מתמ"י, שבהמשך הפכה ליוניליוור ישראל, החזירה את שילוני לארץ - היישר לתפקיד האחראית להחדרת מותג קנור.
במשך 8 שנותיה ביוניליוור הספיקה לנהל את דגני הבוקר של תלמה ולנהל "מערכת חסימה" נגד החדרת המותג המתחרה קלוגס לישראל. בהמשך היא ניהלה את מערך השיווק של חברת בייגל בייגל, וב-2001 פרשה לטובת אפיזודה קצרה כמנהלת שיווק בחברת הלוויין יס. בהמשך היא שבה לתחום המזון כמנהלת השיווק של מותג דנונה בשטראוס.

בשלב הראשון נדרשה שילוני לשקם את מותג דנונה, שספג מהלומה קשה בעקבות השקת יופלה של תנובה. במהלך שכלל סיכון לא מבוטל הביאה שילוני להחלפת אריזות היוגורט בן-לילה. ההבנה כי אין צבע שיוכל להתחרות בצבע האדום המזוהה עם יופלה הולידה את הקונספט המשלב דמויות על גבי האריזות.
מהלך אחר שעליו חתומה שילוני הוא הפיכת היוגורט "ביו פרו" - שהיה אחראי למכירות של כ-10 מיליון שקל בשנה - למותג "אקטיביה", המגלגל היום יותר מ-100 מיליון שקל בשנה ומהווה את מנוע הצמיחה של המחלבה.
בהמשך זיהתה שילוני את ההזדמנות הטמונה בפנייה לקהל שלא מספיק לאכול ארוחת בוקר והשיקה עבורו את משקאות הבוקר, שהרחיבו את שוק היוגורט. בין לבין הספיקה שילוני לרענן את המותג "מילקי" בעזרת פרץ השקות וחידוש הקמפיין "הקרב על המילקי", בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר.
שילוני, המאמינה כי כהונה ממושכת מדי בתפקיד אחד פוגמת ביכולותיו של המנהל שכן
שילוני לקחה את האתגר צעד אחד קדימה והציבה לעצמה יעד לא מבוטל: להחזיר לעלית את הילדים שגדלו על ממתקים בינלאומיים כמו קינדר. כדי להגיע למצב שבו הילדים יחושו את אותה צביטה בלב שחשים הוריהם למראה הממתקים שעליהם גדלו, עוברת שילוני ממוצר למוצר ומנסה לבצע בו את השינוי הנדרש: המותג הראשון היה "בזוקה", שלמרות החיבה הרבה אליו, הפך בלתי רלוונטי נוכח כמויות הסוכר העצומות שבו.
שילוני הוציאה מבזוקה את הסוכר, שינתה את הפורמט למלבניות המוכרות - והפכה אותו למסטיק הנמכר ביותר של שטראוס. מבחינתה, מדובר בתחילת הדרך - כך שסביר שנראה את שילוני בדרגים הגבוהים של הניהול בישראל.