הקרב נמשך: אלפי פשקווילים נגד נוחי דנקנר ושלום פישר
קרב הקמעונות במגזר החרדי מתחדש לקראת חג הפסח. אלפי מודעות שנתלו בשכונות חרדיות בכל רחבי הארץ, קוראות למגזר להחרים את רשתות השיווק שאינן בבעלות חרדית. "ראו מי האחראים לחילולי השבת הגדולים בארץ הקודש", נכתב מעל התמונות של דנקנר ופישר
המודעות בעלות הכותרת 'זעזוע', קוראות לציבור החרדי להחרים את רשתות השיווק שאינן בבעלות חרדית ולקנות רק ברשתות חרדיות. במודעות מופיעות תמונותיהם של אנשי העסקים נוחי דנקנר ושלום פישר - הבעלים של רשת שופרסל, המחזיקה ברשת השיווק "יש" המיועדת לציבור החרדי.
"ראו מי האחראים לחילולי השבת הגדולים בארץ הקודש", נכתב בגדול מעל התמונות, כאשר לצד שמו של פישר שהינו חרדי מופיעה באירוניה הכותרת "הרב
החסיד". מתחת לתמונות מופיעה פירוט של אחזקותיהם של השניים בחברות במשק המחללות שבת. "הציבור החרדי קונה רק ברשת חרדית - היכונו למערכה!!!", נכתב בסוף המודעה.
המודעות מפנות את הציבור החרדי לרשתות בבעלות דתית, ביניהן: רשת "בר-כל" שבבעלות מנחם כרמל, ורשת חדשה בשם "אושר-עד" שהוקמה על ידי מי שהיו שותפיהם לשעבר של שופרסל ברשת "אלף" - אברום משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. הסניף הראשון של הרשת במגדל העמק זוכה להצלחה, והיא צפויה להקים סניפים גדולים נוספים בירושלים ובית שמש.
על המודעות חתום "ועד משמרת השבת הארצית" - ועדה שמרכז פעילותה בירושלים, השונה מ"הוועדה למען השבת" שהובילה את החרם על רשת "שפע שוק" שבבעלות הריבוע הכחול שבשליטת דודי ויסמן,
על רקע פתיחתם בשבת של רשת המרכולים AM:PM. החרם פגע קשות ברשת והביא לסגירה של כ-50% מסניפיה.
נציין, כי זו אינה הפעם הראשונה שגורמים בציבור החרדי מפנים אצבע מאשימה נגד דנקנר באמצעות מודעות רחוב. באפריל 2009 נתלו מודעות בסגנון דומה אשר הציגו פירוט של עסקיו של דנקנר הפעילים בשבת, בין היתר גולף אנד קו, סלקום, חברת התיירות נתור, נייר חדרה וישראייר.

פשקווילים נגד נוחי דנקנר ושלום פישר
ללא קרדיט