רכישה ראשונה לפייסבוק בישראל: תקנה את סנפטו בכ-40 מיליון דולר
החברה הישראלית מאפשרת לסלולרים פשוטים גישה לרשתות חברתיות. עד כה הושקעו בסנפטו כ-9 מיליון דולר
פרט למשקיעים הצפויים לזכות לתשואה מכובדת ביחס להשקעה, היזמים רן מקבי, מיכה ברדיצ'בסקי, ברק נווה וליאור טל, יצטרפו אף הם לרווח הצפוי מרכישתה של החברה שעד כה הושקעו בה כ-9 מיליון דולר.
הצלחתן של הרשתות החברתיות הובילה אותן בשנים האחרונות באופן טבעי למדי גם אל מכשירי הסמארטפון המתקדמים. אלא שבזמן שמכשירים אלה צוברים תאוצה, מרבית מאוכלוסיית העולם עדיין משתמשת בטלפונים פשוטים שנמנעו עד כה מלהציע גישה לרשתות החברתיות.
כמו כן, סקרים שפורסמו לאחרונה מצביעים על כך שכמות משתמשי הסמארטפונים נעה בין 10% ל-40% במדינות מערביות, ויכולה להגיע גם לאחוזים בודדים במדינות העולם השלישי. כך שהיכולת של Snaptu לספק פתרון מקיף מציבה אותה בעמדה המאפשרת לה לייצר עסק מצליח במיוחד.
סנאפטו פיתחה ממשק ואפליקציות עבור טלפונים פשוטים המאפשרים גישה לרשתות חברתיות, ביניהן גם פייסבוק, זאת באמצעות אפליקצייה ייעודית התומכת בלמעלה
אחרי שצירפה לפורטופוליו שלה את שלושת השירותים החברתיים הנפוצים ביותר ברשת, החברה הישראלית סללה לעצמה את הדרך להפוך למעצמה בעולם התוכן למכשירים סלולרים ישנים. היתרון של שימוש בפלטפורמה אחת הנתמכת על-גבי מספר רחב של מכשירים ומאפשרת גישה למספר רחב של שירותים חברתיים יחד עם יכולת לצרוך תכנים נוספים באמצעות RSS, הופכת את היישום של החברה למצרך כמעט הכרחי בעולם המחובר של היום, בעיקר כשאתם לא בעלי מכשיר טלפון חכם.
נציין, כי בשבוע שעבר הצהירה הרשת החברתית Link-in אף היא על שיתוף פעולה עם Snaptu. בשלב הזה לא ברור כיצד עשויה הרכישה להשפיע על שירותים שמציעה החברה עבור גורמים אחרים מלבד פייסבוק.
הכתבה פורסמה לראשונהבאתר ניוזגיק