גרופון מנסה לרכוב על "דיל היום": פרסמה מודעה מטעה בגוגל
במכתב זועם להנהלת גוגל, מאשים מנכ"ל האתר לקניות חברתיות כי גרופון משתמשת בקישור ממומן ומטעה את הגולשים. מודעה שכותרתה dealhayom.co.il מובילה למעשה לאתר גרופון
מנכ"ל אתר "דיל היום", המציע בדומה למתחריו מבצעים עם הנחות משמעותיות ברכישת מוצרים ושירותים דרך האתר, פנה היום (ג') למנכ"ל גוגל ישראל, והתלונן בפני מנהלי מנוע החיפוש כי אתר גרופון המתחרה עושה שימוש בשמו תוך הטעיית הציבור.
בפנייתו של המנכ"ל נטען, כי כאשר גולשים מקישים במנוע החיפוש הפופולרי "dealhayom.co.il", האפשרות הראשונה העולה היא קישור ממומן אשר בכותרתו נכתב: הנחה 70% Dealhayom.co.il, כאשר למעשה מוביל הלינק לאתר המתחרה של גרופון.

גרופון מפרסמת על חשבונה של דיל היום.
גדעון מרקוביץ
"שימוש שקרי"
במכתב ששלח המנכ"ל אייל פלשטיין נטען, כי "מדובר בלינק ממומן של חברת גרופון, אשר מבצעת שימוש שקרי בשם חברה מתחרה, כדי לקדם את עסקיה. חשוב להדגיש, כי במהלך כל סוף השבוע האחרון קיבלתי פניות רבות מלקוחות זועמים של "דיל היום", ומגולשים שהתלוננו בפניי בנושא. רבים מהם ביקשו להגיע לדילים ולהנחות שאנו מציעים, אך לא מצאו
את מבוקשם כיוון שהגיעו בטעות לאתר גרופון".
עוד נכתב בפנייה, כי "מיותר לציין שמדובר בהטעיה חמורה של החברה המתחרה המשתמשת בשמנו על מנת להשיג לקוחות פוטנציאלים, וכי לבטח נגרם כבר נזק רב ואנשים רבים שביקשו להגיע לאתר שלנו וליהנות מהשירות שאנו מעניקים - הגיעו בטעות לאתר המתחרה".
נזכיר, כי לפני כחודשיים נמכרה גרופון ישראל לאתר הקניות החברתיות הגדול בעולם, גרופר, בסכום המוערך בעשרות מיליוני שקלים. ב"דיל היום" טוענים כי גם היא ניהלה ניהלה מגעים עם גרופר, ואף הגיעה למעמד חתימת חוזה, שבוטל בעקבות החלטת הדירקטוריון לבחור בגרופון על פניה.
מגרופון נמסר בתגובה כי "הנושא בבדיקה. תמוה כי החברה בחרה לפנות לעיתונות ולא ישירות לגרופון ישראל , על מנת שתוכל לבדוק את הסוגיה".
נציין, כי מבדיקה שביצענו עולה כי המודעה טרם שונתה.