רשת מגה החלה בייבוא מוצרי גבינה באופן פרטי

רשת הקמעונאות תייבא 4 גבינות באמצעות וילי פוד אשר ימכרו בסניפיה. על פי הודעת החברה הגבינות מיועדות להימכר במחיר זול אף יותר מזה של הגבינות שתחת פיקוח

nrg מעריב | 7/11/2011 12:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת מגה קמעונאות, מפעילת רשתות מגה, הודיעה היום על כניסתה לתחום מוצרי הגבינה תחת המותג מגה. החברה תחל לשווק בסניפיה, סדרת מוצרי גבינות חצי קשות הכוללות גבינות צהובות ומלוחות במחירים זולים יותר מהמותגים המקבילים בקטגוריה.

מהלך זה יוצא אל הפועל בעקבות החלטת הממשלה לאמץ את מסקנות ועדת קדמי ולפתוח את שוק החלב לייבוא מתחרה, כך על פי הודעה מטעם החברה.

סדרת מוצרי הגבינות כוללת 4 מוצרים: גבינה צהובה גאודה 27%, גבינת אמנטל 28%, גבינה צהובה עם חורים הווארטי 24% וגבינת פטה 17%. הגבינות מיוצרות בלעדית עבור מגה על ידי קונצרן מוצרי החלב Arla Foods העולמי, הנחשב, לטענת מגה, לקונצרן השלישי בגודלו בעולם בתחום מוצרי החלב. בשלב ראשון ימכרו המוצרים במעדניות החלב, ובשלב מאוחר יותר תחל הרשת בשיווק המוצרים גם במקררי החלב באריזות סגורות.

בהודעה צויין כי הגבינות החדשות מיועדות להימכר במחיר זול אף יותר מהגבינות הצהובות הנמצאות בפיקוח. בשל המניעה מרשת שיווק לייבא מוצרים באופן ישיר, תייבא מגה את הגבינות באמצעות חברת וילי פוד, אשר לה הוענק רישיון ייבוא כאשר שוק החלב נפתח לייבוא
ביולי 2011.

לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות: "פתיחת שוק החלב לתחרות הינו מהלך חיובי ונדרש, אשר יוביל להוזלה של מוצרי החלב ויעודד תחרות חיובית במשק החלב הישראלי. למרות המגבלות שבפתיחת השוק הכוללות יבוא על ידי ספק משני ומיסי מכס בגובה של 20%, אנו מצליחים לשווק מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים ונמוכים יותר מהמתחרים ואף ממוצרי החלב שנמצאים תחת פיקוח. במקביל, אנו ממשיכים כל העת לפעול לבלימת עליית המחירים וממשיכים בפיתוחו של המותג הפרטי וכניסתו לתחומים וקטגוריות נוספות".

על פי נתוני סטורנקסט, שוק החלב בישראל נאמד בשנת 2010 בכ-7.8 מיליארד שקל. קטגוריית הגבינות הצהובות מהווה 11.2% מכלל השוק ונאמדת בכ-823 מיליון שקל לעומת קטגוריית הגבינות המלוחות המהווה 5.5% ונאמדת בכ-402 מיליון שקל.

תנובה חולשת על נתח שוק של 67.7% מכלל שוק החלב ובקטגוריית הגבינות הצהובות נתח השוק שלה הוא 88.3%. אחריה ממוקמת צי תעשיות מזון (5.7%) וטרה במקום השלישי (4.5%). בגבינות המלוחות נתח השוק של תנובה עומד על 42%, למחלבות גד 32%, טרה מחזיקה ב-8.7% ולמחלבת השומרון 4.9%.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים