הדור הצעיר משתלט על הנהלת איגוד יבואני הרכב
האיגוד הודיע היום על הרכב ההנהלה החדשה שלו: בין הדמויות הבולטות הם צבי נטע הבעלים של מכשירי תנועה, דורי מנור מקבוצת לובינסקי, אבנר קז מקבוצת מאיר; כמו כן הצטרפו דן אורנשטיין ורן דנאי
הדמות הבוגרת ביותר בהנהלה החדשה הוא צבי נטע, הבעלים של קבוצת מכשירי תנועה (יבואנית קרייזלר, סוזוקי ופורשה) שגם הוא דור שני בענף הרכב בישראל.
שני חברים נוספים, דורי מנור (קבוצת לובינסקי יבואנית פיז'ו, סיטרואן וסאיק הסיני) ואבנר קז (קבוצת מאיר, יבואנית וולבו, הונדה ויגואר וכן משאיות וולבו ורנו) הם בני הדור השלישי בענף – סבותיהם ייסדו את החברות המשפחתיות בהם הם פועלים.
שני החברים הנוספים הם בין המנהלים השכירים המצליחים ביותר בענף – דן אורנשטיין, שעבד בחברת הליסינג אלבר כמעט
מיום הקמתה ומשמש בשנים האחרונות כמנהל חטיבות מיצובישי ויונדאי בקבוצת כלמוביל, ורן דנאי אשר עבד בעבר בחברת כלמוביל (מרצדס), הקים את פעילות לקסוס בישראל ומשמש כעת כמנכ"ל יוניון מוטורס (טויוטה).
עמי עברון, סמנכ"ל חברת היבוא של משאיות מאן, אשר נרכשה לאחרונה בידי מכשירי תנועה, יוסיף לכהן כנציג חטיבת המשאיות והאוטובוסים ואילו נשיא האיגוד, יקי אנוך, ומנכ"ל האיגוד יהודה רודד, ממשיכים בתפקידיהם.
בפני איגוד יבואני הרכב ניצב בעת הזאת אתגר לא פשוט של לשרוד בשלום, מבחינת היבואנים, את תוצאות המחאה החברתית ובפרט את המלצות ועדת טרכטנברג וההצעות השונות שמתגבשות ב'וועדת זליכה' בנושא הריכוזיות של ענף הרכב בישראל.
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
