שטראוס מאמצת את הטרנד הבריא: עוברת לחטיפי ירקות

לאור האיסור למכור חטיפים בבתי הספר, החברה משיקה סדרת מוצרים אשר ייוצרו במפעל שהוקם בקיבוץ שלוחות בהשקעה של 15 מיליון שקל

נורית קדוש | 13/12/2011 8:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
טרנד הבריאות - שמחייב את חברות המזון לפתח חלופות לחטיפים עתירי המלח, השומן והסוכר - דחף גם את שטראוס להשיק חטיפי ירקות טריים בשיתוף קיבוץ שלוחות.

לעסקים נודע כי חטיפי הגזר הארוזים בשקיות אישיות ישווקו ב-150 מכונות אוטומטיות באוניברסיטאות, בתחנות רכבת, בבתי חולים ועוד. ניתן להעריך כי המהלך משמש פיילוט לקראת כניסה לבתי ספר על רקע כוונתו של שר החינוך גדעון סער לאסור לחלוטין מכירת חטיפים ומשקאות ממותקים במכונות האוטומטיות בבתי הספר כחלק מהמאבק בהשמנה.

 אלי איצקין, מנכ"ל חטיבת מזון טרי בחברה, ציין כי שטראוס מעוניינת להיכנס לבתי הספר ופועלת לקידום הנושא, וכי בתי הספר מתעניינים במיזם.

המוצר החדש הוא שיתוף פעולה בין שטראוס לקיבוץ שלוחות, ובמסגרתו הוקם בקיבוץ מפעל חדש בהשקעה משותפת של 15 מיליון שקל. ניתן להעריך כי בשטראוס לא יסתפקו בגזר וירחיבו את הפעילות למגוון עשיר יותר של ירקות ופירות בעתיד.


המיזם מציע מוצרי פרימיום המאפשרים לשטראוס לגבות פרמיה גבוהה, שכן שקית המכילה 150 גרם חטיפי גזר עולה 5 שקלים, המשקפים 33 שקל לק"ג חטיפי גזר. זאת בעוד ק"ג גזר רגיל עולה על-פי רוב כשני שקלים לק"ג.

המוצרים החדשים הם כלי להתמודדות עם הדרישה להוזלת מחירי מוצרי היסוד, ומייצרים בידול מהמוצרים המוצעים ברשתות השיווק תחת המותג הפרטי. העלות הגבוהה נובעת מעלויות ההובלה בקירור ומחיי מדף קצרים של כשבוע, שיחייבו את שטראוס להשמיד את הכמות שלא תיצרך. נוסף על כך, ייצור חטיפי הגזר מחייב פחת גדול, משום שמכל ק"ג גזר החברה מפיקה 380 גרם חטיפים בלבד, בשל החיתוך המיוחד.

לדברי איצקין, שוק הירקות כולו מגלגל כ-5 מיליארד שקל בשנה, וחברת הירקות הטריים של שטראוס צפויה לסיים את השנה עם מכירות בגובה 72 מיליון שקל. איצקין הוסיף כי בקרוב תשיק החברה את חטיפי הגזר באריזה משפחתית של 400 גרם במחיר 9.9 שקלים.

בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים