המועצה לצרכנות מתנגדת להסכם פשרה בייצוגית נגד הוט

הסכם הפשרה בתביעה הייצוגית הטוענת כי הוט לא ניתקה את לקוחותיה המעוניינים בכך במועד החוקי, קבע כי החברה תפתח ערוצים ותתרום 7 מיליון שקל לפרויקט חינוך. הוט: "הופתענו לקבל את עמדת המועצה לצרכנות"

אלפי שאולי | 13/12/2011 11:04 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"אין להסתפק בתרומה כללית לציבור ויש מקום להורות על פיצוי אישי ישיר של כל הנפגעים מהתנהלות החברה המהווים את חברי הקבוצה המיוצגת". כך טוענת המועצה לצרכנות, המיוצגת על ידי פרופ' אלון קלמנט ועו"ד רוני אבישר-שדה, מהקליניקה לתובענות ייצוגיות במרכז הבינתחומי הרצליה, בהתנגדותה להסכם פשרה עם חברת הוט.

התובענה הייצוגית הוגשה כנגד חברת הוט במרץ 2010. התובע טען בתביעה ובבקשה לאישורה כייצוגית, כי הוט לא מפסיקה את חיוב לקוחותיה המבקשים להתנתק משירותיה במועד הקבוע לכך בדין. נטען כי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, על הוט להפסיק את חיוב לקוחותיה בתוך שלושה ימי עסקים לכל היותר, מרגע בקשת הניתוק. טענה זו מוכרת למועצה מתלונות צרכנים כנגד הוט, מהן עולות טענות דומות. 

בהסכם הפשרה שהגישו הצדדים לאישור
בית המשפט נקבע, בין היתר, כי הוט תעניק ללקוחותיה הטבה בצורת פתיחת ערוצים, וכמו כן תתרום סכום של 7 מיליון שקל לטובת פרויקט חינוכי בעיר באר שבע. בנוסף, התחייבה הוט להתקין מערכת חיובים חדשה אשר תמנע את המשך חיוב הלקוחות לאחר המועד הקבוע בחוק.

המועצה, באמצעות הקליניקה לתובענות ייצוגיות, טענה בהתנגדות כי קיים חשש שחברי הקבוצה המיוצגת בתובענה אינם זוכים, במסגרת הסדר הפשרה, לקבל כל סעד של ממש במסגרתו ומשכך ההסכם אינו ראוי, אינו הוגן ואינו סביר עבורם.

מהוט נמסר בתגובה: "הופתענו לקבל אתמול את עמדת המועצה לצרכנות במסגרתה היא מתנגדת להסדר הפשרה. על פני הדברים לא ברור הכיצד ועל איזה בסיס מתנגדת המועצה להסדר המביא תועלת רבה לציבור ולקהילה וכרוך בהשקעת סכומים נכבדים בחינוך".

בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים