רמי לוי: "הקוטג' של תנובה אזל בכל הסניפים שלנו"
מרשת השיווק מגה נמסר כי הם קיבלו הודעה מתנובה כי גם מחר לא צפויים להתקבל לסניפים משלוחים של קוטג'. על המדפים אפשר למצוא רק קוטג' של החברות של שטראוס וטרה. בתנובה חוששים מאובדן רווחים לטווח ארוך עקב חשיפת הצרכנים למוצר של המתחרות
התוקף למכירת גביעי קוטג' פג תוך שלושה ימים בלבד מרגע הגעתו לחנויות ולכן כבר שלשום, ברוב רשתות השיווק, נגמרו למכירה כמעט כל גביעי הקוטג' של תנובה. אתמול בבוקר נותרו גביעים בודדים, אך גם הם נחטפו מוקדם בבוקר מהמדפים הריקים.
בעלי רשת שיווק השיקמה, רמי לוי, אמר לעסקים כי "אני נמצא בקשר קבוע עם תנובה ורגיש למצב שנוצר. בינתיים, כדי שהקונים
לא ירגישו בחוסר, על המדף הריק הצבנו קוט'גים של החברות המתחרות. אני מקווה שהסכסוך ייגמר מהר ונוכל לחזור לשגרה".
מרשת השיווק מגה נמסר כי הם קיבלו הודעה מתנובה כי גם מחר לא צפויים להתקבל לסניפים משלוחים של קוטג' ולכן גם הם ייאלצו להסתפק במכירת הקוטג'ים של החברות המתחרות.
החשש העיקרי של תנובה מהמצב שנוצר, הוא לא רק אובדן רווחים לטווח הקצר, אלא לטווח הארוך. בחברה מודעים לכך שהחשיפה המוגברת של הצרכנים למותגי הקוטג' של המתחרים –(שטראוס וטרה) תוביל לאובדן הנאמנות למותג תנובה. עד היום תנובה הובילה ללא עוררין את קטגורייית גבינות הקוטג' בישראל, אך לנוכח התדמית השלילית שנוצרה לחברה בעת המחאה החברתית והמחסור הנוכחי בגבינה, כוחה נמצא בסכנה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
