אחרי חודשי היובש: רשתות השיווק מצפות לשיא בקניות לקראת פסח
רשתות האופנה וכלי הבית מקדימות את מהלכי השיווק לקראת החג בהערכה שהישראלים "יפצו עצמם" על היעדר קניות בחודשים האחרונים

צרכנים בקניון. אווירה של התחדשות במכירות צילום: רענן כהן
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, "חודש ינואר היה טוב למכירות בגלל הטמפרטורות הנמוכות, אך בפברואר ובמרס התהפכה המגמה. כעת אנו נערכים לפסח ומעריכים כי החג ישנה את האווירה והציבור יקנה יותר מתמיד".
בן דב תולה את הירידה במכירות פברואר ובמרס גם בהמשך החורף, שהותיר את הרשתות ללא מלאי מתאים. במשביר לצרכן נערכים כעת לא רק לפסח, אלא גם לתקופה שאחרי החג שבה שוב צפויה ירידה במכירות, ומציעים לקונים ביותר מ-100 שקל החזר של 100 שקל בשני שוברים בסך 50 שקל כל אחד - הראשון למימוש לקראת פסח והשני למימוש בחופשת חול המועד.
גם ברשת הום סנטר מצפים כי החג יביא עמו אווירת התחדשות שתתורגם לעלייה במכירות: הרשת התחילה כבר החודש במהלך שיווקי לפסח הנושא את הכותרת "קל לחדש את הבית". נוסף על כך, הרשת יצאה בימים אלו במבצע של 1 1 על מגוון רחב של מחבתות ושל סירים.
רשת פוקס הום כבר חילקה קטלוגים למאות אלפי חברי המועדון שלה כדי לחשוף בפניהם את קולקציית אביב-קיץ 2012. יתר על כן, הרשת עלתה בפעילות פייסבוק שבמסגרתה הזמינה את הגולשים לקבל המלצה למתנה לחג מיועצת המתנות של פוקס הום, שעליהם לשכנע מדוע דווקא להם מגיע לזכות ב-200 שקל לקניות בפוקס הום.
בתחום האופנה שילב פותחת את העונה בהנחה משמעותית ומציעה לחברי המועדון לקנות ב-300 שקל ולשלם רק 220 שקל. רשת ללין מציעה סדרת מוצרים חדשה וקולקציית בגדי בית והלבשה תחתונה ומציעה שני מוצרים ב-50 שקל ומארזי חג בהנחה של עד 40%. גם ברשת סטימצקי נערכים להגדיל את המתנות שהישראלים יקנו למארחים ולבני המשפחה בחג הקרוב ומציעים מבצע של 1 1 מתנה על מבחר ספרים בעברית.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
