צבע טרי: הפסח הזה צובעים את הבית מחדש
בניסיון לצמצם עלויות לקראת פסח ינסו רבים להשיג את תחושת ההתחדשות והשינוי במחיר נמוך; יצרניות הצבע הרימו את הכפפה ויצאו במבצעים משתלמים, בקולקציות חדשות ובאטרקציות כמו צבע עם ריח של ניקיון, קופונים, עמדות מכירה דיגיטליות ומשחק נושא פרסים בפייסבוק
טמבור יצאה לקראת החג עם הסלוגן "שינוי גדול בהשקעה קטנה". המנכ "ל מיכאל דיין מסביר כי "החברה נערכה לקראת פסח עם מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות עדכניות המתאימות לרוח התקופה, וכי האסטרטגיה השיווקית שהנחתה אותה מגולמת היטב בסלוגן". לדברי איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור, "אנו עדים לשינוי טעמים בשוק הישראלי. בהיעדר יכולת לעבור דירה הצרכן מחפש ערך אמיתי ודרכים חדשות לשיפור סביבת המגורים. באמצעות מגוון המוצרים החדשניים שאנחנו מציעים אפשר להשיג שינוי גדול בעיצוב הבית בהשקעה נמוכה. הכנו מגוון חדשני של אפקטים בצבע, היוצרים שינוי משמעותי במראה החדר גם בצביעת קיר אחד בלבד. אנו מציעים גם אריזות מבצע מיוחדות".
לקראת פסח ערכה קבוצת טמבור סקר כוונות צביעה באמצעות חברת המחקר מידע שיווקי. מהסקר עולה כי כ-56% מהציבור הישראלי מתעתדים לצבוע לפחות חלק אחד בבית - גידול של 15% לעומת השנה הקודמת. בסקר אחר שנירלט ערכה באמצעות מכון המחקר טלסקר TNS, נמצא כי 69% מהישראלים צבעו את בתיהם בשנתיים האחרונות. כ-50% מהם
ממצא נוסף הוא שהמגמה הבולטת ביותר היא גילויי הפתיחות של הישראלים לעיצובים ולצבעים חדשים: 65% מהנשאלים שילבו בבתיהם יותר מצבע אחד. באשר להחלטות בנושא הצבע עולה כי ב-65% מהמקרים הנשים מחליטות על הצביעה ובוחרות את הצבע. ב-40% מהמקרים הגברים אחראים לביצוע - קניית הצבע, בחירת אנשי המקצוע והפיקוח על העבודה.
לדברי אירית גילן, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בנירלט, "פסח הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את מראה הבית ורבים עסוקים בניקיון ובהתחדשות. השנה השקנו מהדורה מיוחדת לחג של צבע אקרילי לקירות, המוצעת במחיר אטרקטיבי שהוא נמוך בכ-20% ממחיר הצבע של המתחרים. הוספנו למוצר מרכיב ריח ייחודי וחדשני, המעצים את תחושת הניקיון והרעננות שהחג מביא איתו".

רגע לפני בחירת גוון מקטלוג הצבעים של החברות השונות מומלץ לחשב את כמות הצבע הדרושה לצביעת קירות הבית או החדרים. כל ליטר צבע משמש לצביעת 9 מ"ר. כדי לחשב את הכמות הרצויה יש להכפיל את גובה המשטח ברוחבו, והתוצאה תהיה השטח במ"ר. אם צובעים חדר שלם יש לחשב בנפרד את שטחו של כל קיר, לחבר את התוצאות ולחסר מהסכום את שטח החלונות והדלתות.
לקראת פסח השיקה טמבור את מוצר הדגל סופרקריל 2000 בגוון "לבן במיוחד". בחברה מסבירים שזהו אותו המוצר המוכר, שחודש בתכונות לכיסוי משופר וגדול יותר של 10-9 מ "ר לליטר צבע ונמכר ב-159 שקל ל-5 ליטר. 10 ליטר של סופרקריל מט פלוס ליטר מתנה עולים 180 שקל, ולמי שמבקש להקנות לקירות ביתו מראה גס ומחוספס מציעה טמבור צבע בעל אפקט דקורטיבי ליצירת גימור דמוי בטון במבחר גוונים ב-120 שקל לליטר. באותו המחיר ניתן לרכוש צבע המקנה לקיר מראה חלודה או צבע "קשמיר" בגוני פנינה, זהב, שחור וכסוף.
נירלט יצאה לקראת החג עם מהדורה מיוחדת של צבע אקרילי לקירות בעל אפקט ריח ב-90 שקל ל-5 ליטר. צבע דקורטיבי חדש בשם "אפקט הקטיפה" מוצע ב-25 גוונים ב-199 שקל ל-3 ליטר.
בהיערכותן לקראת החג מנסות החברות לפנות לקשת רחבה של צרכנים. טמבור השיקה פעילות פייסבוק המציעה היכרות עם המוצרים החדשים, קופוני הנחה ומשחק גולשים נושא פרסים להצגת הסלוגן שלה. החברה מציגה גם אפליקציה לעיצוב חדרים באמצעות הסמארטפון, המאפשרת לצלם חדר או קיר ולעצב מחדש את המראה שלו בעזרת מניפת הצבעים.
נירלט השיקה עמדות מכירה דיגיטליות ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות, ובהן מידע על מגוון המוצרים וסרטוני הדרכה. בעמדות הללו ניתן למצוא דוגמאות מוחשיות לקו המוצרים של החברה לצד במת מכירה שבה אפשר לבחור את המוצר המבוקש. לדברי גילן, "עמדות המכירה הדיגיטליות הן חלק ממהלך אסטרטגי שיווקי שנועד להפוך את עולם הצבע לברור, לפשוט ולנגיש יותר עבור הלקוח, לאפשר לו להכיר את מבחר המוצרים וללמוד כיצד ליישם בקלות מוצרים דקורטיביים לעיצוב הבית".
לאחרונה השיקה נירלט אנציקלופדיה אינטרנטית לעולם הצבע ב יו-טיוב, ובה כ-120 סרטוני מידע והשראה וכמובן מושגי יסוד, הגדרות, טיפים, הדרכות והסברים על שימוש במוצרים ועל דרכי עבודה.

