תחנות האוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה
בקמפיין ראשון מסוגו של חברת Keds Kids מוצגים קטלוגים של החברה עם תמונות בגודל טבעי שניתן לדפדף בהן
הקמפיין יכלול גם מיתוג של תחנות אוטובוס נוספות, ובסך הכל ימותגו 200 תחנות אוטובוס ושלטי חוצות. עלות הקמפיין, שימשך 10 ימים, היא כרבע מיליון שקל.
לדברי פיליפ
רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל , שאחראית לקמפיין, "נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל. הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות המביא את המותג אל הלקוחות עם הקטלוג החדש של החברה, אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי תל-אביב".
רו מוסיף כי "זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים שמוציאים זאת אל הפועל".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
