תחנות האוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה

בקמפיין ראשון מסוגו של חברת Keds Kids מוצגים קטלוגים של החברה עם תמונות בגודל טבעי שניתן לדפדף בהן

מיה מנע | 8/4/2012 10:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: keds
בסוף השבוע עלה בתחנות אוטובוס בתל-אביב קמפיין ראשון מסוגו של חברת Keds Kids. במסגרת הקמפיין הורחבו שטחי הפרסום של שלוש תחנות, ובכל אחת מהן הוצג קטלוג עם תמונות בגודל טבעי שניתן לדפדף בו.

הקמפיין יכלול גם מיתוג של תחנות אוטובוס נוספות, ובסך הכל ימותגו 200 תחנות אוטובוס ושלטי חוצות. עלות הקמפיין, שימשך 10 ימים, היא כרבע מיליון שקל.

לדברי פיליפ
רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל , שאחראית לקמפיין, "נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל. הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות המביא את המותג אל הלקוחות עם הקטלוג החדש של החברה, אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי תל-אביב".

רו מוסיף כי "זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים שמוציאים זאת אל הפועל".

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים