קוקה-קולה ישראל תהיה נותנת החסות הראשית למופע של מדונה
החברה תממן את הפירסום, פעילות הכרטיסים ויחסי הציבור למופע של מדונה, אשר יתקיים בסוף חודש מאי באיצטדיון רמת גן. לפי ההערכות, עלות הפירסום שתשקיע חברת המשקאות תגיע לכחצי מיליון דולר
על פי הערכות בשוק הפירסום תשקיע קוקה-קולה במופע חצי מיליון דולר. ההשקעה תעשה באמצעות פירסום, רכישת כרטיסים וקידום פעילות יחסי ציבור.
אחת האופציות הנבחנות היא שקוקה-קולה תצא במבצע ללקוחות שהזוכים בו יהנו מהמקומות הטובים ביותר
שיוקצו באצטדיון למשתתפים במופע. עדיין לא ברור אם היוזמה הזו תאושר על ידי המפיקים של המופע, המעדיפים שמקומות אלה ישמרו לאוהדים המושבעים של הזמרת.
יש לציין, כי המפיקים ניסו לעניין גופים מסחריים נוספים כמו בנקים, במתן חסות למופע, אלא שלנוכח הקיצוצים בהוצאות ובתקציבי הפרסום, הוחלט שקוקה-קולה תיתן את החסות.
מתן החסות גם תואם את האסטרטגיה של חברת המשקאות הפונה בעיקר לצעירים ולחובבי הפופ.

מדונה
AP
