המכירות ברשתות המזון צנחו במאי ב-1.2%

ההאטה הכלכלית מגיעה לענף המזון. הירידה במכירות ברשתות השיווק נרשמה לאחר עלייה של 6.3% באפריל

יוסי גרינשטיין | 24/6/2012 9:17 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: רשתות המזון
ההאטה הכלכלית הגיעה לרשתות השיווק ולרשתות המזון: סך המכירות ברשתות השיווק ירד בחודש מאי ב-0.4% ומכירות המזון ברשתות צנחו ב-1.2%, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
קונים בסופרמרקט. הציבור מוציא פחות
קונים בסופרמרקט. הציבור מוציא פחות תצלום: רובי קסטרו
 
יש לציין כי הירידה בסך המכירות ברשתות השיווק נרשמה לאחר זינוק של 7.7% באפריל (חודש החגים), וכי הירידה במכירות המזון ברשתות השיווק נרשמה לאחר עלייה של 6.3% באפריל .

נתוני המגמה של הלמ"ס מצביעים על האטה ממשית בצריכה הפרטית: מכירות המזון ברשתות השיווק עלו ב-1.8% בלבד בחודשים מרס-מאי (בקצב שנתי), לעומת עלייה של 4.8% בדצמבר-פברואר. סך המכירות ברשתות השיווק רשם עלייה של 4.8% בלבד במרס-מאי, לעומת עלייה של 6.5% ב-3 החודשים שקדמו להם. בחודשים ינואר-מאי עלו מכירות המזון ברשתות ב-2.8% בלבד, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

סוקרי הלמ"ס אוספים בכל חודש את נתוני המכירות ברשתות השיווק והם משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית בישראל.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים