המכירות ברשתות המזון צנחו במאי ב-1.2%
ההאטה הכלכלית מגיעה לענף המזון. הירידה במכירות ברשתות השיווק נרשמה לאחר עלייה של 6.3% באפריל

קונים בסופרמרקט. הציבור מוציא פחות תצלום: רובי קסטרו
יש לציין כי הירידה בסך המכירות ברשתות השיווק נרשמה לאחר זינוק של 7.7% באפריל (חודש החגים), וכי הירידה במכירות המזון ברשתות השיווק נרשמה לאחר עלייה של 6.3% באפריל .
נתוני המגמה של הלמ"ס מצביעים על האטה ממשית בצריכה הפרטית: מכירות המזון ברשתות השיווק עלו ב-1.8% בלבד בחודשים מרס-מאי (בקצב שנתי), לעומת עלייה של 4.8% בדצמבר-פברואר. סך המכירות ברשתות השיווק רשם עלייה של 4.8% בלבד במרס-מאי, לעומת עלייה של 6.5% ב-3 החודשים שקדמו להם. בחודשים ינואר-מאי עלו מכירות המזון ברשתות ב-2.8% בלבד, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
סוקרי הלמ"ס אוספים בכל חודש את נתוני המכירות ברשתות השיווק והם משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית בישראל.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
