שטראוס מקימה בארה"ב מרכז מו"פ לחומוס

סברה, שבבעלות משותפת של שטראוס ושל פפסיקו, תקים את המרכז בווירג'יניה. הוא ישתרע על פני 1,860 מ "ר, מושל וירג'יניה אישר מענק של 250 אלף דולר כדי לסייע לפרויקט

נורית קדוש | 24/6/2012 8:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שבוע לאחר שהרחיבה את פעילותה בשיווק חומוס למקסיקו, נערכת קבוצת שטראוס להקמת מרכז מחקר ופיתוח בתחום הסלטים והחומוס בווירג'יניה, ארה"ב. עד כה פעלה יצרנית החומוס סברה, שבבעלות משותפת לשטראוס ולענקית המשקאות והחטיפים פפסיקו, על בסיס הידע הקיים בישראל, אך התרחבות פעילותה למדינות נוספות ועלייה בנתח השוק של מוצריה בצפון אמריקה הביאו אותה לפעול להגברת הידע והיכולות תוך התאמת הפעילות לצרכים ספציפיים במדינות שונות.
חומוס. האמריקאים יחקרו אותו
חומוס. האמריקאים יחקרו אותו צילום: נאור רהב
 
במקביל להקמת מרכז המחקר והפיתוח תרחיב החברה את מפעל הייצור שלה בריצ'מונד, וירג'יניה, שכבר היום נחשב למפעל החומוס הגדול והמתקדם בעולם, במטרה להגביר את כושר הייצור ב-50% בהתאם לעלייה בביקושים.

גיורא בר דעה, מנכ"ל אובלה, חברת הסלטים והמטבלים המשותפת של שטראוס ופפסיקו, מסביר כי מהלכים אלה הם פועל יוצא של צמיחתה של סברה ושל שליטתה בקטגוריית הסלטים והמטבלים המצוננים בארה"ב: "מרכז המו"פ יעסוק ביישומי פיתוח בתחומי הקולינריה, מדע המזון, הייצור, האריזה, שרשרת האספקה והפצת המוצרים, ויוביל ליוזמות חקלאיות פורצות דרך כדי להגדיל ולמנף משאבים מקומיים".

מנתוני סברה עולה כי היא
מותג הסלטים והמטבלים המצוננים המוביל בארה"ב עם נתח שוק של כ-60% ועם מחזור מכירות שגדל משמעותית משנה לשנה. ב-2011 צמחו מכירותיה ב-36% והסתכמו ב-217 מיליון דולר. "מרכז המו"פ החדש יאפשר לנו להתרחב ולהגדיר את האפשרויות הטמונות בקטגוריית הסלטים והמטבלים המצוננים בהיבטים של חדשנות, של טעם ושל בריאות. מרכז המצוינות יאגד מומחים מתחומי טכנולוגיית המזון, החקלאות, התזונה, הייצור וההפצה, והוא הצעד המשמעותי הבא בצמיחה שלנו", אמר בר דעה.

המרכז ישתרע על פני 1,860 מ "ר סמוך למפעל הייצור הירוק של סברה. מושל וירג'יניה בוב מקדונל אישר מתן מענק של 250 אלף דולר מהקרן לפיתוח הזדמנויות עסקיות כדי לסייע למחוז צ'סטרפילד בפרויקט.

סברה הוקמה ב-1986 ועסקה בייצור סלטים לשיווק בארה"ב. באוגוסט 2005 רכשה שטראוס 51% מהחברה . במרס 2008 נכנסה פפסיקו העולמית כשותפה שווה לשטראוס בסברה, ולפני כשבוע חנכו השתיים מפעל סלטים חדש של החברה במקסיקו וקו מוצרים ראשון בהשקעה של 10 מיליון דולר, הכולל 3 סוגים של חומוס המותאמים לטעם המקסיקני. אובלה נבחר כשם החברה וכשם המותג שעמו תיכנס השותפות למדינות נוספות בעולם.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים