המשביר לצרכן משקיע כ-400 אלף שקלים בקבקבי נוחות
רשת השיווק תציג את קבקבי מותג האופנה הבינלאומי אוריאל. סמנכ"ל הסחר של המשביר: "שלב נוסף באסטרטגיה המובילה שלנו"
(URIEL). הקבקבים האורתופדיים ישווקו ב-18 סניפים, לצד מותגי הנעלה בינלאומיים הקיימים במשביר, כמו למשל 'האש פאפיס'. עלות ההשקעה המוערכת של השקת המותג מוערכת ב-400 אלף שקלים.

קבקבי הבריאות של אוריאל. "לתת במה למגוון מותגי אופנה"
קבקבי הבריאות מיועדים לנשים צעירות ובוגרות כאחד, ומשלבים באופן ייחודי נוחות מקסימאלית ונוחות
במקביל להיותם מותאמים למגמות האופנה העדכניות, בזכות הצבעים העזים שלהם ובשילוב אביזרים שמוסיפים לייחודו של הקבקב.
ליאור בוטון, סמנכ"ל פיתוח עסקי של אוריאל: "חברתנו מתמחה כ-30 שנה בייצור מוצרים אורתופדיים. עבור אוריאל קולקציית קבקבי הנוחות האופנתיים דריסת רגל ראשונה בתחום האופנה, והמשביר לצרכן הוא הבמה המתאימה לשיווקם בישראל".
דודי כהן, סמנכ"ל הסחר של המשביר לצרכן: "שיתוף הפעולה הייחודי והבלעדי של המשביר עם מותג נעלי הנוחות, מהווה שלב נוסף באסטרטגיה המובילה של המשביר לתת במה למגוון מותגי אופנה בינלאומיים".

מימין לשמאל; בוטון, כהן ואוריאל רוזן הבעלים של נעלי אוריאל .
לדברי כהן, "מתוך הקשבה לצורכי הלקוחות והרצון לחדש עבורם, החל המשביר בשיווק קבקבי הבריאות המיוחדים במחלקות האופנה. קהל הלקוחות הנשי יוכל ליהנות ממותג נעליים ייחודי, מוצר שמשלב בריאות, נוחות ואופנה עדכנית".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
