סוני תשיק את הסמארטפון הראשון בקמפיין בסך 2.5 מ' ש'
במסגרת הקמפיין תקיים סוני שיתוף פעולה עם "כוכב נולד" ותיצור קליפ מחומרים שישלחו גולשים למאקו בגמר התוכנית

צוות השופטים של כוכב נולד. עכשיו גם בסמארטפון של סוני. צילום: מקס ילינסון
ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, משיקה את הסמארטפון הראשון מבית SONY- Xperia S, בקמפיין שיעלה בעיתונות, בטלוויזיה ובאינטרנט. במקביל תערוך פעילות אינטרקטיבית ושיתוף פעולה שימשך שלושה חודשים עם קשת, שתיערך במתחם של Sony Mobile באתר mako. במסגרת
הפעילות יוזמנו הגולשים להעלות וידאו קליפים עם ביצועים לשיר "קאובוי של שושנים" של יאיא מלהקת "הדג נחש". את הקטעים שיישלחו יערוך נוי אלוש לקליפ שישודר בגמר כוכב נולד.
שגית עמית, מנהלת השיווק של ברס אלקטרה, מסרה: "SONY הינה מובילה בתחום המוזיקה ומעודדת חדשנות ויצירתיות, ומכאן שהחיבור לתכנית 'כוכב נולד' שהפכה למותג בעצמה, הוא טבעי. עולם הדמיון, היצירה והמוזיקה, פריצת גבולות והגשמת חלומות - הם ערכים משותפים לשני המותגים החזקים, השואפים לקדם את תחומי התרבות המוסיקה והפנאי בישראל".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
