חשבון חיילת חוייב בטעות מאז 2008 – הבנק מעכב את החזר הכספים

חן דווידסון, חיילת בשירות חובה, חוייבה מאז 2008 ב-37 שקלים בחודש עבור ביטוח רפואי שאינו שלה. המשפחה פנתה במרץ 2012 לבנק דיסקונט, ומאז נלכדה בסבך הבירוקרטיה, כאשר הבנק מפנה אותה לקופת החולים וחוזר חלילה. דיסקונט: "הנושא נמצא בבירור. נפתור אותו בהקדם האפשרי לשביעות רצון הלקוחה"

מורן רייכמן | 5/8/2012 11:51 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"מאז שהייתה בת 16, לפני ארבע שנים, חן אומרת  לי ולאבא שלה שנעלם לה כסף מהחשבון. צחקנו עליה ואמרנו לה תמיד שהיא לא יודעת להתנהל נכון. לתדהמתנו, גילינו שכל השנים היא צדקה - הבנק חייב אותה על תשלומי קופת חולים של אישה זרה, ועכשיו מורח אותנו ולא מחזיר את הכסף" - כך מתארת אירית צח-דווידסון, את הסיפור המוזר שלה ושל ביתה חן עם סניף בנק דיסקונט בגבעתיים.
חן צח-דווידזון. מרדף אחרי הכסף
חן צח-דווידזון. מרדף אחרי הכסף אירית צח-דווידזון


לפני חצי שנה, לאחר שבמשך שנים לא הבינה לאן נעלם כספה, גילתה חן, כיום חיילת בשירות חובה, שמדי חודש מחייב אותה הבנק ב-37 שקלים בחודש, זאת עבור ביטוח בריאות בקופת חולים כללית של אזרחית בשם רחל, שלחן אין שום קשר אליה. "חישבנו שמאז 2008 חן חוייבה בטעות ב-1,000 שקלים", מספרת האם.

לדבריה, המשפחה לא ביקשה לעשות מהעניין סיפור גדול. "קורות טעויות, לא על זה הכעס, אלא על ההתנהלות של הסניף מאז פנינו אליו".

לאחר שהתגלתה  הטעות, חן ואמה פנו לסניף הבנק בבקשה לקבל את כספה בחזרה. "ביקשו מאיתנו לשלוח מכתב עם כל הפרטים,
וכך עשינו בסוף מרץ. אולם במשך שבועות לא קיבלנו שום תגובה. היה כמעט בלתי אפשרי להשיג את הבנק בטלפון. עד שהצלחנו, אמרו שם שלא קיבלו את המכתב", מספרת צח-דווידסון. לדבריה, באותה שיחה היא החזיקה את הפקידה על הקו, ושלחה את הפקס ווידאה שהוא הגיע.

בשלב זה, בבנק ביקשו מחן לפנות לקופת חולים כללית, ולבקש מהם את ההחזר. "לא רצינו לפנות אליהם, כי מה לנו ולכללית?", מספרת האם, אולם בבנק הבטיחו כי כך יחזור הכסף במהרה.

המשפחה פנתה לקופת חולים, וחתמה על טפסים שמצהירים כי לחן אין כל קשר לאותה רחל ולקופה. "מאז חלפו שבועות ודבר לא קרה. חזרנו לבנק, ששוב שלח אותנו לקופת החולים. בשלב זה נשברנו, והחלטנו לפרסם את הסיפור בפייסבוק", מסכמת צח-דווידסון.

בבנק דיסקונט הגיבו במהירות לפניית nrg עסקים בנושא ומסרו כי "הנושא הובא לידיעתנו הבוקר ואנו מתחייבים לערוך בדיקה מלאה במטרה לבדוק את הפרטים. אנו מצויים בקשר עם הלקוחה במטרה לפתור את הנושא בהקדם האפשרי ולשביעות רצונה המלא".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים