סגן נשיא לופטהנזה: "הקו לישראל חשוב לנו מאוד"
קרסטן שפר, סגן נשיא לופטהנזה התייחס למעבר למטוסים צרי גוף בטיסות ארצה: "היה כאן מאבק בין ההיגיון לרגש"

לופטהנזה. "היה כאן מאבק בין ההיגיון לרגש". צילום: אי-אף-פי
שפר, המשמש כמנהל האזורי לדרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מציין כי לופטהנזה צפויה להפסיד השנה כ-200 מיליון יורו: "המטרה שלנו להחזיר את החברה לרווחיות דרך שינויים
מבניים, ביניהם המעבר למטוסים חסכוניים יותר".
בעקבות המהלך לופטהנזה עלולה לאבד מנתח השוק שלה בקרב אנשי עסקים, אך שפר מדגיש כי "חברת תעופה היא לא רק כיסא. הטיסה לפרנקפורט אורכת בסך הכל 3.5 שעות ואנחנו טסים ליעדי המשך רבים. הצוות שלנו בישראל הוא אחד הטובים שיש, ואנחנו מציעים את השירות של לופטהנזה וטיסות המשך במטוסים רחבי גוף".
לופטהנזה מפעילה כיום 21 טיסות שבועיות בין תל-אביב לפרנקפורט, למינכן ולברלין.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
