סלקום מוציאה את נטוויז'ן מהתחרות ומשתמשת בה כמרכז שירות

שנה לאחר המיזוג בין סלקום לנטוויז'ן, ענקית התקשורת יוצאת בהכרזה לפיה נטוויז'ן תמותג כחברת שירותים במקום כספקית תשתית

עומר בן | 31/12/2012 13:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מי שתהה על אופי המיזוג מקבל כעת תשובה ברורה. סלקום רכשה את נטוויז'ן והוציאה אותה מהתחרות במגרש החיבור לתשתית האינטרנט. רווח נוסף של סלקום מהמיזוג הוא שימוש בחברה כפלטפורמה למרכזי שירותים והדרכה. מדובר בתחום בעייתי שדורש ניהול שירות וידע במספר תחומים, שגורם לטרדה גדולה, בעיקר למשקי בית. לחברות יש אנשים מומחים שנותנים מענה לבעיות חיבור, אך משקי בית נופלים לא פעם בין הכיסאות בממשקים שבין חברות התשתית, טכנאי המחשבים, מארח האתר, מתקיני הראוטר וכדומה. כעת אומרים בסלקום כי במהלך השנה הקרובה תבדל נטוויז'ן את פעילותה בליווי לקוחותיה מול כל נותני השירות המשיקים לתהליך השירות ותהיה לצדם בהתנהלות מול כל הגורמים המעורבים, עד שיקבלו את מלוא המענה למבוקשם.

נטוויז'ן וסלקום התמזגו בסוף
שנת 2011 וכמה חודשים לאחר המיזוג היא השיקה את 'סלקום טוטאל' המציע חבילת תקשורת משולבת, שכוללת את הקווים הסלולריים והתקשורת הביתית - כולל אינטרנט וקו טלפון ביתי בחשבון אחד וספק שירותים אחד.
 
מטה סלקום
מטה סלקום יהונתן שאול
 
יוני סבג, סמנכ"ל שיווק בקבוצת סלקום, אמר אתמול כי "ריבוי הממשקים והמסכים הופך את החיבוריות לאינטרנט ואת השירות האיכותי והמקצועי לצורך מכריע עבור הלקוחות. כחברה עם מערך השירות המתקדם ביותר, החלטנו להשקיע בחיזוק המותג נטוויז'ן ולבסס אותו כמותג השירותים הביתיים של הקבוצה. החלטנו לקחת את שביעות רצון הלקוחות מהשירות ומהתמיכה הטכנית של נטוויז'ן צעד אחד קדימה ולהעניק להם חווית שירות אחרת ממה שמוצע כיום בשוק, כאשר החברה תבדל את פעילותה במוצרי שירות חדשניים במהלך השנה הקרובה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים