סלקום מוציאה את נטוויז'ן מהתחרות ומשתמשת בה כמרכז שירות
שנה לאחר המיזוג בין סלקום לנטוויז'ן, ענקית התקשורת יוצאת בהכרזה לפיה נטוויז'ן תמותג כחברת שירותים במקום כספקית תשתית
נטוויז'ן וסלקום התמזגו בסוף
שנת 2011 וכמה חודשים לאחר המיזוג היא השיקה את 'סלקום טוטאל' המציע חבילת תקשורת משולבת, שכוללת את הקווים הסלולריים והתקשורת הביתית - כולל אינטרנט וקו טלפון ביתי בחשבון אחד וספק שירותים אחד.

מטה סלקום יהונתן שאול
יוני סבג, סמנכ"ל שיווק בקבוצת סלקום, אמר אתמול כי "ריבוי הממשקים והמסכים הופך את החיבוריות לאינטרנט ואת השירות האיכותי והמקצועי לצורך מכריע עבור הלקוחות. כחברה עם מערך השירות המתקדם ביותר, החלטנו להשקיע בחיזוק המותג נטוויז'ן ולבסס אותו כמותג השירותים הביתיים של הקבוצה. החלטנו לקחת את שביעות רצון הלקוחות מהשירות ומהתמיכה הטכנית של נטוויז'ן צעד אחד קדימה ולהעניק להם חווית שירות אחרת ממה שמוצע כיום בשוק, כאשר החברה תבדל את פעילותה במוצרי שירות חדשניים במהלך השנה הקרובה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב