רנואר, H&M ו-24/7: סטודיו בילגוראי-פוזנר

שמוליק בילגוראי וקרן פוזנר נפגשו לפני 17 שנה בלימודים האקדמים. פרויקט שקיבל בילגוראי הביא לאיחוד מחודש, והיום אחראים השניים על עיצוב כמה מהרשתות המוכרות בישראל. מסתבר שאפשר להצליח בלי מימון, בלי השקעה ראשונית, וגם המשרד אינו בגדר חובה

nrg מעריב | 11/12/2011 15:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: יזמות
קרן פוזנר ושמוליק בילגוראי נפגשו לראשונה ב-1994. השניים למדו יחד במכללה למנהל במגמה לעיצוב, ולאחר הלימודים פנה כל אחד לדרכו.

-קרן ושמוליק לא מתעסקים במימון. ואתם? הצטרפו לעמוד היזמות ואולי תזכו ב-10,000 שקל!

בילגוראי החל את קריירת המעצבים שלו בעיצוב שדרת המעצבים שקוף בקניון רננים, ולאחר מכן פנה לעצב את מועדון הקמלוט בהרצליה פיתוח.
 
חנות של רנואר
חנות של רנואר יחצ
המעצב השאפתן התקדם בתחום לפרויקטים גדולים יותר ויותר, ובשלב מסוים התבקש לעצב חנות ברשת ההלבשה התחתונה אינטימה. בילגוראי הרגיש כי עבור הפרויקט החדש יש צורך בזוג עיניים וידיים נוסף, וצירף אליו את פוזנר, שעסקה באותה תקופה בעיצוב משרדים ובתים פרטיים. מאז השניים יחד.

בשלב ראשון עבד כל אחד עבד מביתו כדי לחסוך בעלויות, מה שאיפשר לשניים להמנע מעיסוק בכל נושא המימון. לאחר שגדלו מעט הגיע השלב בו נדרש משרד, וב-1999 שכרו השניים חלל אותו הפכו לסטודיו, בשלב בו יכלו להרשות לעצמם לעשות זאת במימון עצמי. הסטודיו אחראי לשורה ארוכה של פרויקטים, ביניהם: עיצוב הרשתות H&M, רנואר, Twentyfourseven, Hoodies, אפריל, נעלי מרקו, פייר קרדן, ועוד. ב-2007 זכו בילגוראי פוזנר ב"אות העיצוב", בעקבות עבודה שעשו בהאנגר בראשל"צ.

יחצ
קרן פוזנר ושמוליק בילגוראי. הכל החל באינטימה יחצ

סדר יום?
"עובדים 3 פעמים בשבוע עד אמצע הלילה, ופעמיים בשבוע יוצאים מוקדם להיות עם הילדים".

אדם שהשפיע עליכם?
"מי שהכניס אותנו לתחום, פירגן לנו מאד בתחילת הדרך הוא מנכ"ל רנואר, סרג' דרעי, שגם הבהיר לנו נקודה או שתיים בנוגע מקצוע בו בחרנו".

התכונה החשובה ליזם?
"לדעת לקבל ביקורת, כיזם וכשותף. בייחוד בתחום העיצוב. היכולת ללמוד מניסיון העבר ולהיות קשוב ללקוח".

חלום ילדות?
 קרן: "כירורגית".
שמוליק: "טייס".

הדמות המוערכת בעיניך?
"כרמלה יעקבי, מי שהיתה המורה שלנו בתחילת הדרך. התשוקה שלה לתחום והאנרגיות שלה השפיעו עלינו מאד בבחירת הכיוון והתחום בו אנו מתמחים היום".

מקרה שזכור לך לטובה?
פוזנר: "חצי שנה אחרי שסיימתי לעצב את המשרדים הראשונים שלי, התקשר אליי בבהילות הבעלים

ואמר לי שהעתיקו את העיצוב שלי. הוא כעס מאד, אבל אני ראיתי בזה מחמאה מאד גדולה".

רעיון שיווקי יוצא דופן שזכור לך?
חנות המיחזור של קוקה קולה, אותה נבחרנו לעצב ומשכה אליה קהל של מאות אלפים במשך שבוע ימים. כל הפריטים בחנות היו מחומרים ממוחזרים.

עצה ליזמים מתחילים?
" לא לחשוש לדפוק על דלתות ולהרים טלפונים, לשכוח מהמושג 'לא נעים'. להגדיר מטרה ולעוט עליה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...