ראשי > ברנז'ה > המנויים>כתבה





אורבך יורה, בן צבי סופג
מנהל התכניות לשעבר של "תכלת" לא מופתע מהפרסומים בנוגע להדרדרות הערוץ. "שמישהו יקנה ממנו את אחזקותיו בכלי התקשורת" הוא קורא לכיוון בעל הבית. וד"ש לאיריס הוד
25/04/04   14:0 אוהד סברדלוב
:עוד בכתבה
בתקופתי
"אין לו אורך רוח"
השמיים שמעל שלמה בן צבי, מבעלי ערוץ 10 וערוץ "תכלת", פחות תכולים הבוקר. "שמישהו יקנה ממנו את אחזקותיו בכל כלי התקשורת", אמר היום למעריב אונליין העיתונאי אורי אורבך, לשעבר מנהל התכניות של ערוץ היהדות. היום פירסם עיתון "הארץ" כי בעלי "תכלת", בן-צבי ואחד משותפיו בבעלות על ערוץ 10, רון לאודר, הפסיקו את הזרמת הכספים לערוץ וצמצמו בצורה דראסטית את מידת מעורבותם לאחר כניסתם לערוץ 10. בעקבות קיצוץ משמעותי בתקציב נראה כי ערוץ היהדות איבד בתקופה האחרונה חלק נכבד מקהל הצופים שלו. גורמים המכירים את הנעשה בתוכו אישרו שעל שולחנה של מנכ"לית תכלת, איריס הוד, מונחים פיילוטים מוכנים לקראת הפקה של תכניות לא מעטות, שאינן מופקות.
 
בתקופתי
"הערוץ נהיה פחות טוב", אומר אורי אורבך. "בתקופתי היו 115 אלף מנויים, רובם חילוניים. היום עם כל הדיבורים הגבוהים הגיעו ל-70. הוא (בן צבי) צמצם מאד את ההשקעה, בחר אנשים לא מתאימים. הוא בחר אשה לא מתאימה לתפקיד, טלוויזיה זה פשוט לא התחום שלה והטעות היא שלו". אז לאן בעצם פני הערוץ? גורם אחר שעבד בו אומר בצער כי היה פוטנציאל נהדר ומתייחס אל המיזם כאל בר מינן. פעם בן צבי עשה קולות של שליחות, הוא אומר, וזה השתנה. אורבך מסכים: "התחיל משהו להצליח ואז שינו כיוון בגלל רגשי הנחיתות מול הברנז'ה התלאביבית. הוא (בן צבי) אימץ את מה שאנו קוראים כבר ארבעים שנה. הוא לא מסופק אף פעם".
 
בעלי ערוץ 10, יוסי מימן, רון לאודר ושלמה בן צבי
"אין לו אורך רוח"
אורבך עזב לפני מספר חודשים את הערוץ על רקע חילוקי דעות עם הוד שביקשה ליצור תכנים שיפנו לדעתה לקהל גדול יותר של צופים. היום אורבך אומר: "עזוב מספר מנויים. בוא נדבר על תכניות שהיא כן הצליחה להפיק ותשבו את זה לתכניות שבהנהגתי. זה היה כל כך צפוי מראש והלך משהו מאד יקר לליבי ולציבור. היא סתם לא מוצלחת, זה קורה, אבל בשביל להחזיק כלי תקשורת צריך סבלנות, אי אפשר להרוויח אחרי שעתיים. אין לו את אורך הרוח, בצד תכונות טובות אחרות".

דוברו של בן צבי הכחיש את כל הפרסומים היום: "ישנה עליה בתקציב. המקורי היה 5 מיליון דולר והעלו אותו ל-5 וחצי. זה ערוץ הפיי טיוי המצליח בישראל. שלמה בן צבי הוא איש עסקים שהחליט להשקיע גם בענף התקשורת. לבן צבי אורך רוח ארוך, החלטתו להיכנס לתחום הזה היא כלכלית ושקולה וכל צעד נוסף שהוא עושה מבוסס על בדיקות כלכליות וכדאיות כלכלית. בסקר שנערך לאחרונה בקרב מנויי הערוץ מתברר שכ-20 אחוז מהמנויים צופים בערוץ מדי יום. כ-40 אחוז צופים בו מדי פעם במהלך השבוע. אלה נתונים שמדברים בעד עצמם. מומחים בענף התקשורת ואנשי תקשורת ותיקים בהחלט מביעים הערכה לצעדיו של שלמה בן צבי ורבים מהם מעוניינים להצטרף לכלי התקשורת בבעלותו וכנראה שהם יודעם למה".
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


שואוביזמדיה
פרסום ושווקהמנויים
  
  
   
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך
המנויים
מה רוצים מאורלי וילנאי?
יב"ז בדרך לרשת
אל אל אל מיכאל
הקרב על העיניים שלכם החל 100 אלף דולר הושקעו בקמפיין
שלום יתמוך
יב"ז בדרך לרשת
קושניר רואה טלעד
דרוש ב"הארץ": ראש דסק חדשות
שקלאר רוצה ממכם גב
פרפרים בבטן
הכי פופולרי
gdf
נלכדה חוליית הרצח מצפון ירושלים
"זה יום של כאב וכעס"
דעה

דעה - ערוץ ברנז'ה - בדיקה
דעה

תום שלטון הקומיסרים
דעה

בעיטת שפיץ
דעה

גם למתים מגיע לחיות
דעה

דעה ברנז'ה
  פירסום ב - nrg מעריב   אתרי מעריב   דרושים ל - nrg  תנאי שימוש   עזרה   כתבו לנו   מי אנחנו