 |
 |
|
 |
"אנחנו לבד וזקוקים לרוח גבית של הציבור" |
 |
|
 |
 |
מנכ"ל הרשות השנייה קורא לציבור להתערב יותר בתכנים |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו כינסה הבוקר (ד') מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב שבתל-אביב כדי להציג את תהליך המיתוג מחדש שעברה. מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, חשף סקר שערכה חברת "מדגם" בקרב כ-500 מרואיינים ולפיו 83.2 אחוז מהם חושבים שיש צורך בגוף מפקח על שידורי הטלוויזיה המסחרית והפרסומות המשודרות בה. "אי אפשר להתעלם מהתפיסה היהירה בקרב אלה שיש להם עניין לקדם את השידורים ללא פיקוח", אמר שקלאר, "הציבור חושב אחרת מאלה שאמורים לקבוע מה הציבור חושב". שקלאר הדגיש כי הוא מבקש לקרוא לדיאלוג אקטיבי עם ציבור הצופים והמאזינים.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
רוצים למנף
|
 |
 |
 |
 |
על-פי הסקר שהוצג, 93.2 אחוז מהנשאלים רואים בהגנה על ילדים את תפקידה החשוב של הרשות. 89.7 אחוז רואים בה כלי משמעותי למניעת מסרים בוטים בפרסום. התפקיד השלישי בחשיבותו, על פי "מדגם" (87.4 אחוז), הוא דאגה לאיכות המשדרים ולאיכותם. "כשיש היצע מסוים קשה ליצור ביקוש אחר", אמר שקלאר בנוגע לנקודה זו, "זה המאבק התמידי בין הזכיינים לרשות השנייה". מנכ"ל הרשות רואה בתהליך המיתוג צעד שאמור למנף את מעמדה של הרשות ובעיקר את מידת השיתוף של הציבור בתכני השידור ובאופיים. "חשוב להציג אותנו בעידן שהוא כאוטי במובנים רבים. אנחנו לבד וזקוקים לרוח גבית של הציבור שמשועבד למה שקיים". לציבור היום אין אופציות, מנהלי התוכניות הם המפרסמים" תקף שקלאר. |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
470 אלף ש"ח מכספינו
|
 |
 |
 |
 |
מנהל הקריאייטיב והבמאי של קמפיין המיתוג מחדש של הרשות, רון אסולין, הציג את הקמפיין שיארך ארבעה שבועות ושסרטון ראשון שלו כבר עלה אל המסך. "החלטנו להשתמש בכל כלי ויזואלי כדי להגיד שיש לנו אחריות ציבורית", אמר אסולין, "אנחנו אחראים על 22 זכיינים ודואגים לציבור גדול של צרכנים ושל יוצרים. בנינו סמל אסטרטגי שמקרין את כל הזכיינים תחת מטרייה אחת". עלות הקמפיין המדווחת, שלא יעלה כנראה בעיתונות, 470 אלף שקלים. מנכ"ל הרשות סיפר עוד על התגבשות המכרז לערוץ 2 שאמור להתפרסם בספטמבר השנה. הרשות מתכוונת להנמיך את סף הכניסה למתמודדים חדשים. "לא נדרוש לוח שידורים שנתי מראש; לא יהיה דגש על טאלנטים; יהיה דגש על תכניות פריפריה. זהו חלון הזדמנויות להשביח את המסך". שקלאר גם חשף את תכניתו לחוקק תיקון לחוק הרשות, במסגרתו יתאפשר לה לנקוט בסנקציות כספיות, קרי קנסות, כנגד זכיינים שלא יעמדו בדרישות. שקלאר ציין שהרשות מבקשת שיהיו לה "שיניים שיוכלו לנשוך" בדומה למועצת הכבלים והלווין. בנוסף ציין כי אם יהיה צורך, לקראת המכרז יגרע נקודות מהזכייניות על אי עמידה בתנאי הרשות. |  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
 |  | פירסום ב - nrg מעריב | אתרי מעריב  | דרושים ל - nrg  | תנאי שימוש | עזרה  | כתבו לנו   | מי אנחנו | |
|