רק לא בישראל
יהונתן גטרו אמנם לא ממש הצליח להמריא כאן, אבל ב-MTV אמריקה יש לו כרגע להיט במקום הראשון

מדובר באחד מערוצי התוכן המובילים של חברת ערוצי המוזיקה MTV, המשודר בכ-35 מיליון בתים ברחבי ארצות הברית. הישג זה מצטרף לכיכובו של גטרו על שער מגזין הגייז הפופולרי ביותר בארה"ב, INSTINCT, וליציאת אלבומו הלועזי בחודש שעבר.
בימים אלה משתתף גטרו בסדרת הדרמה "רביעיית רן" המשודרת ב-"רשת", בערוץ 2. "אני שמח ומאוד נרגש מהמעמד", הוא אומר, "זה כבוד גדול להגיע למקום הראשון במצעד של אחד מערוצי המוזיקה המובילים. הדירוג של הקליפ נעשה על ידי צופי הערוץ, והוא ההוכחה לאהבתם הגדולה אלי וליצירה שלי".
כשהוצאת את השיר בעברית, בארץ, הוא לא זכה להצלחה מסחררת. יש לך הסבר לזה?
"השיר שוחרר בארץ בגרסתו העברית תחת השם 'בליל קיץ חם', והאמת היא שהוא שודר לא מעט בערוץ 24. הגרסה האנגלית מעולם לא שוחררה באופן מסודר בארץ, אבל הוא דווקא זוכה להתנגן במסיבות ומועדונים".
אז המטרה היא לנסות להרים קריירה מעבר לים?
"קשה לי לומר שהכוונה הייתה לפתוח בקריירה בינלאומית, אבל התנהלות האירועים משכה לשם, והפידבקים הטובים שזכיתי להם ברחבי העולם בעקבות הקליפ בעברית הובילו אותי לשחרר גרסה באנגלית. אני חושב שבעידן