רק לא בישראל

יהונתן גטרו אמנם לא ממש הצליח להמריא כאן, אבל ב-MTV אמריקה יש לו כרגע להיט במקום הראשון

ערן סויסה | 27/8/2009 8:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הישג נאה ליהונתן גטרו: הקליפ לשיר Just Another Summer של הזמר דורג במקום הראשון במצעד של ערוץ המוזיקה האמריקאי LOGO MTV.
 
יהנותן גטרו
יהנותן גטרו שער המגזין

מדובר באחד מערוצי התוכן המובילים של חברת ערוצי המוזיקה MTV, המשודר בכ-35 מיליון בתים ברחבי ארצות הברית. הישג זה מצטרף לכיכובו של גטרו על שער מגזין הגייז הפופולרי ביותר בארה"ב, INSTINCT, וליציאת אלבומו הלועזי בחודש שעבר.

בימים אלה משתתף גטרו בסדרת הדרמה "רביעיית רן" המשודרת ב-"רשת", בערוץ 2. "אני שמח ומאוד נרגש מהמעמד", הוא אומר, "זה כבוד גדול להגיע למקום הראשון במצעד של אחד מערוצי המוזיקה המובילים. הדירוג של הקליפ נעשה על ידי צופי הערוץ, והוא ההוכחה לאהבתם הגדולה אלי וליצירה שלי".

כשהוצאת את השיר בעברית, בארץ, הוא לא זכה להצלחה מסחררת. יש לך הסבר לזה?
"השיר שוחרר בארץ בגרסתו העברית תחת השם 'בליל קיץ חם', והאמת היא שהוא שודר לא מעט בערוץ 24. הגרסה האנגלית מעולם לא שוחררה באופן מסודר בארץ, אבל הוא דווקא זוכה להתנגן במסיבות ומועדונים".

אז המטרה היא לנסות להרים קריירה מעבר לים?
"קשה לי לומר שהכוונה הייתה לפתוח בקריירה בינלאומית, אבל התנהלות האירועים משכה לשם, והפידבקים הטובים שזכיתי להם ברחבי העולם בעקבות הקליפ בעברית הובילו אותי לשחרר גרסה באנגלית. אני חושב שבעידן

שבו העולם הפך כבר מזמן לכפר גלובלי קטן, המונחים של קריירה מקומית או בינלאומית לא רלוונטיים יותר. במיוחד כשהמטרה שעומדת לנגד עינייך היא, בסופו של דבר, להגיע לקהל גדול ככל האפשר".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים