הצד הטוב שלו: אסף אמדורסקי בהופעה
אסף אמדורסקי עלה על הבמה בבארבי בתל אביב עם שירי אלבומו החדש, "צד א'" והוכיח, בזכות ביצועים מדוייקים ועיבודים מחודשים ומפתיעים לשירים ישנים, שמגיע לו להיכנס לרשימת האמנים החשובים של דורנו. דביר בר עושה "לייק" ומציע הדרן מיוחד לפעם הבאה
יום שישי האחרון. מועדון ה"בארבי" מלא עד אפס מקום במעריצים של אמדורסקי שבאו לראות את מי, שלדעתי הוא אחד האמנים החשובים ביותר בדורנו. ההופעה של אמדורסקי היא אחת החוויות המוזיקליות הטובות ביותר שאדם יכול לזכות להן. יש לכך הוכחות פיזיות, שמגיעות לידי ביטוי בצמרמורות שאוחזות בגוף מספר פעמים במהלך ההופעה.
הצמרמורות מתחילות בשעה אחת עשרה בלילה, כשאמדורסקי עולה לבימת הבארבי, מלווה בתום דרום (קלידים), רון אלמוג (תופים), אור אדרי (בס) וקרני פוסטל בצ'לו ובקסילופון, שמשדרג את כל ההופעה לגבהים אחרים.
במשך שעתיים מבצע אמדורסקי את להיטיו הגדולים ,ביניהם גם שירי "צד א'", שהגיע שנתיים אחרי "הרי את", וכבר מציב את עצמו כאחד האלבומים הטובים של השנה וכאלבומו הטוב ביותר של אמדורסקי עצמו.
כל השירים מקבלים עיבודים חדשים, לא פחות מגאוניים, החל מהקלאסיקה "אהבה חדשה" שזוכה לעיבוד בהשראת "וייט ליינס" של גראדמאסטר פלאש, ועד לשיריו החדשים, "כוונות רעות", "רעידת אדמה" ו"הרחובות ממריאים לאט" שאמדורסקי הלחין למילים של דוד אבידן (שזוכה בהופעה לכינוי "איש יפה במיוחד").
הוא מבצע את "זוג משמיים" בדיוק רב ובהמשך עובר ל"איפה את היום", "נוגעת בחלום" ואחרים. כל אחד מהם מבוצע בתחכום שמתעלה על הביצועים המתוחכמים גם כך באלבום, הישג לא פשוט כשמדובר בעיבודים להופעה חיה. אמדורסקי, הנחשב לגאון בתחום האלקטרוניקה, מקפיד על כל תו גם בביצועים החיים.

באמצע ההופעה, הוא מפנה זמן לביצוע שני שירים חדשים בבכורה, האחד "מלאך שחור", שמהווה לדבריו, גרסה עברית מרתקת לשירו של לו ריד, "Sword of Damocles", שצורף יחד עם שני שירים נוספים למהדורה של "צד א'" שנמכרה בשישי מחוץ להופעה. השני, "כף סמך, פ' סופית", שנוגע בדור התל אביבי שעוסק בכסף ומפחד מהמוות.
בהמשך מבצע אמדורסקי להיטים כמו "והוא האמין לה", "15 דקות", "רכבת לצפון" ו"יקירתי", שמקבל עיבוד חדש לגמרי. אם מישהו מכם מזהה את השיר "ונוס" של להקת אייר הצרפתית במהלך אחד השירים, זה לא במקרה. ההשפעה של המוזיקה הצרפתית על היצירה של אמדורסקי ניכרת. בשנה
רגע לפני שהקהל כבר מבקש לאמץ ולקחת את אמדורסקי, גבר שווה במיוחד בכל פרמטר, הביתה, ההופעה מסתיימת, רק כדי שיוכל לשוב אל הבמה ולבצע הדרן הכולל 3 שירים, בהם השיר הקצר והכה מרגש שכתב לזוגתו דנה פרימן, "מסתכל בכוכבים" ואת "בראשית" הענוג.
במשך ההופעה, לא מפסיק הקהל לצלם ולתעד במכשירי הסלולרי ושלל אמצעים כל תנודה של אמדורסקי, שמיצב את עצמו גם כאחד האמנים היותר מבינים במדיה החדשה בכלל ובמדיה החברתית בפרט, הוא מרבה לשחרר שירים לאתרי האינטרנט ועמוד הפייסבוק שלו שוקק פעילות ומעריצים.

אחרי ההדרן, וכשהסתיימו להם שעה ו-45 דקות של הופעה, כשגם הנגנים כבר יודעים שזה הסוף, מחליט אמדורסקי להפתיע, נראה שגם אותם, ומודיע על שיר אחד אחרון. הוא מבצע את השיר שהביא אותו לתודעה בגילגולו הראשון - "החדר האינטימי שלי" מימי תערובת אסקוט. רגע לפני, מספר אמדורסקי שהשיר בכלל עוסק באוננות. בחוץ אנשים כבר מבררים מתי ההופעה הבאה שלו. גם אנחנו.
נותר רק לעוץ עצה: להופעה הבאה, יהיה נהדר אם הצמד אמדורסקי ופוסטל ישובו לבצע את הקלאסיקה, "רבים הימים" בעיבוד מחודש.
ונקודה לסיום: עם כל הכבוד לחוה אלברשטיין וצביקה פיק, שקיבלו בשבוע שעבר את פרס אקו"ם על מפעל חיים, הגיע גם הזמן שמישהו יעניק פרס לא פחות שווה לשאול מזרחי מהבארבי, שעדיין עומד בכניסה להופעות ומברך את את הקהל ב"תהנו". איש ענק.
אסף אמדורסקי, "צד א'", בארבי תל אביב