"הקרב כבר נוצח": ב"פלייבוי" יפסיקו עם העירום
הגולם קם על היוצר: במגזין הפורנוגרפי הוותיק הוחלט להפסיק לפרסם תמונות של נשים עירומות, שהפכו זמינות לכל דורש במרחק הקלקה ובחינם. "זה כבר פשוט פאסה", אומר המנכ"ל
בשורה קשה לצרכנים: המגזין הפורנוגרפי פלייבוי הודיע כי כחלק מעיצוב מחודש של העיתון, לא יפורסמו עוד תמונות של נשים עירומות בין דפיו. בעלי המגזין הצדיקו את ההחלטה בטענה שהאינטרנט הפך את העירום למיושן, ואת המגזינים הפורנוגרפיים לפחות חיוניים מבחינה מסחרית.עוד כותרות ב-nrg:
- "מבצר 7": מחנה ההשמדה הראשון
- סכין בידי הילדים: דור הטוויטר יוצא לשפוך דם ברחובות
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
והם כנראה צודקים. הנתונים הרשמיים מראים כי מחזור המכירות של המגזין הוותיק ירד באופן משמעותי במהלך השנים: בעוד שבשנות ה-70 עמד מחזור המכירות על 5.6 מיליון דולר, הרי שבתקופה הנוכחית עומד מחזור המכירות על 800,000 דולר בלבד.

''פשוט פאסה''. קייט מוס חוגגת 40 על שער מגזין פלייבוי
צילום שער
ולמרות בשורת האיוב, מבהירים במגזין שהוא לא ישנה את אופיו לחלוטין - ויכיל תמונות של נשים בתנוחות פרובוקטיביות, אם כי לא בעירום מלא.
ההחלטה התקבלה ככל הנראה כבר בחודש שעבר, במהלך פגישה בהשתתפותו של מייסד "פלייבוי" ועורכו הראשי הנוכחי, יו הפנר. על פי כתבה שפורסמה ב"ניו יורק טיימס", הודו מנהלים במגזין כי השינויים ש"פלייבוי" עצמו חולל, "עקפו" אותו בסופו של דבר.
"הקרב כבר נוצח", אמר מנכ"ל "פלייבוי", סקוט פלנדרס. "כעת אתה נמצא במרחק קליק אחד מכל אקט מיני שאפשר להעלות על הדעת, ובחינם. ולכן זה כבר פשוט פאסה בשלב הזה".
במסגרת השינויים, ב"פלייבוי" - שנוסד ב-1953 - הספיקו להסיר את תמונות העירום מאתר האינטרנט של המגזין ולתת גישה לאתר לגולשי הרשתות החברתיות. כל מה שנשאר כעת, הוא לשמור למזכרת את הגליונות הישנים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg