ראשי » חליפה עסקיתגלוש ב - nrg מהסלולר

מה הוא הפחד הכי גדול של בני אדם?

סקר שנערך בקרב 50 אלף איש קבע: הפחד גדול של בני האדם הוא לעמוד מול קהל. ד"ר צבי ברק, מרצה מבוקש, מקדיש סמינר בן 48 שעות כדי ללמד איך הופכים הרצאה או הופעה מול קהל לאירוע מניב ולא לאירוע מפחיד

בשיתוף עם ''חליפה עסקית'' | 1/7/2014 14:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אם יוצא לכם לדבר מול קהל במסגרת עבודתכם, כדאי שתעשו זאת בצורה כובשת ומשכנעת. אז איך ממנפים שיחה מול קהל להצלחה עסקית? קידום בעבודה? יצרת קשרים מנצחים? ד"ר צבי ברק, אחד המרצים העסוקים בישראל, מקדיש 48 שעות ללמד אותנו להפוך את ההרצאה לחוויה עבור המשתתפים.

אם אנו כבר צריכים לעמוד מול קהל כדאי שנעשה זאת בצורה משכנעת, כריזמטית ותורמת. אפשר לנצל את 
ד''ר צבי ברק
ד''ר צבי ברק 
הבמה כדי להפוך לאוטוריטה, זו אמנות שניתן ללמוד. ד"ר צבי ברק משיק סמינר חווייתי להכשרת מנהלים ובעלי תפקידים להרצות במצוינות.

לראשונה, ד"ר ברק, שנבחר על ידי "גלובס" לאחד המרצים הטובים בישראל, עובר מקדמת הבמה אל מאחורי הקלעים. מי שעומד בפני קהל במסגרת תפקידו, יזכה לטיפול מקצועני בסדנה שמשלבת תובנות ניהוליות עם הומור משובח המיועדת למנהלים או לעובדים בכירים בכל רמה בארגון.

"הומור זהו כלי אסטרטגי, לא טקטי" מסביר ברק, יו"ר קבוצת "גישות" - חברה להדרכה ופיתוח מנהלים. הוא מסביר כיצד ניצן ברק מסביר איך משתמשים בהומור לצורך השגת מטרות.

 • הומור הוא אמצעי ייחודי לתקשורת עם הסביבה האנושית.
 • המגבלה העיקרית בהומור, שהוא מצריך לפחות שניים...
 • יתרונו של השימוש בהומור, שהוא ניתן לרכישה ולפיתוח.
 • כל מפגש, מטרתו ליצור שינוי בעמדת האחרים, אם במעשה ואם במחשבה.
 • הומור מאפשר פתיחות גדולה יותר, לרכישת תובנות.
 • תנאי ראשוני להצלחת מפגש, הוא בהשגת תשומת לב האחרים, השימוש בהומור יוצר גירוי, שמירה על ערנות ומוטיבציה להקשבה.
 • הומור, כגירוי רגשי, מאפשר חדירת “הגנות אישיות”, ומשמש ככלי איכותי, כדי לדלג על התנגדויות.
 • ההומור מאפשר מתן פרופורציה לאירועים טעונים.
 • ההומור מהווה את ה”שמן” המאפשר את פעולת “מנוע התקשורת”, על כן חשוב שיהיה באיכות
טובה, ובמינון מתאים.
 • הומור, כמפעיל רגשי, יוצר אינטימיות וחוויה חיובית, בקשר בינאישי וקבוצתי.
 • על פי רוב, הומור עצמי מתקבל טוב יותר, מהומור על האחר.
 • הומור הוא טוב, מצחיק, משעשע ושובר מחסומים, רק באם האחר, או האחרים- שותפים לו...
 • השימוש בהומור מוביל לצחוק, וצחוק יוצר הנאה והתלהבות מהחוויה.
 • הומור הוא דרגה גבוהה של תקשורת, הדורש רגישות וזהירות, רגישות לסביבה האנושית, וזהירות במינון.
     • הומור הוא מיומנות ככל המיומנויות. אם לא הצלחת לסגל לעצמך את אומנות השימוש בהומור, לכל הפחות למד ליהנות מהומור של אחרים...

תכנים אלה יועברו בסמינר בן יומיים, שיכלול גם את התכנים הבאים: כיצד נדאג להעביר את המסר שלנו כלפי צד ב' בצורה הכי יעילה? איך משתמשים בהומור שמשרת את המטרה? כיצד משתפים את הקהל ורותמים אותו לשת"פ?

הסדנה תתקיים במרכז הכנסים של "גישות" ברחובות. לפרטים לחצו כאן.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''חליפה עסקית''

כותרות קודמות
כותרות נוספות