בר וכל השאר: כמה מרוויחות דוגמניות העל בישראל?

דירוג פורבס ישראל לעשר הדוגמניות הישראליות המרוויחות ביותר לשנת 2011: רפאלי מובילה בפער גדול עם הכנסות של כחמישה מיליון שקל בשנה. גל גדות שנייה עם 1.3 מיליון שקל, נעה תשבי שלישית

nrg מעריב | 8/1/2012 18:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בר רפאלי היא לא רק הדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר, אלא גם המרוויחה ביותר - כך עולה מדירוג שערך המגזין "פורבס ישראל", בגיליון ינואר שמופץ בימים אלה בדוכנים ובחנויות הספרים. על פי הדירוג, רפאלי מובילה את הרשימה בפער משמעותי מחברותיה לענף, עם הכנסות של כחמישה מיליון שקל בשנת 2011.

כזכור, רפאלי נבחרה לאחרונה להוביל קמפיין בינלאומי לבושם החדש מבית אסקדה, שעל פי הערכות שלשל לכיסה כמיליון שקל. השנה המשיכה רפאלי לשמש כפרזנטורית של רשת "פוקס" בישראל, לצד קמפיין הלבשה תחתונה בצרפת, קמפיין בגדי ים בקולומביה וקמפיינים עבור הרשתות האמריקניות GAP ו-Arrow.
מרוויחות את הלחם הקל שלהן. צילום: nrg וידאו..

להוציא את רפאלי, שהיא ליגה בפני עצמה בכל הקשור להיקף הפעילות ולהכנסות, הרי ששאר הדוגמניות, בעיקר אלה שבתחתית הרשימה, מרוויחות הרבה פחות ממה שהיה נדמה. כך למשל, האם הטרייה גל גדות, המדורגת שנייה, השתכרה בשנה החולפת כ-1.3 מיליון שקל. גדות המשיכה לשמש כפרזנטורית של רשת "קסטרו" (קמפיין המוערך בכ-200 אלף שקל לשנה), השתתפה בעונה השנייה של הסדרה "עספור", ותמשיך לככב גם בסרט השישי מבית "מהיר ועצבני".

את המקום השלישי

קטפה נעה תשבי, הפרזנטורית של הרשתות מיכל נגרין ו-ML, שבבעלותה גם חברת הפקה. על פי דירוג פורבס השתכרה תשבי כ-740 אלף שקל ב-2011, מרחק לא רב משכרה של מורן אטיאס, המדורגת רביעית עם הכנסות של כ-700 אלף שקל בשנה. אטיאס כיכבה בישראל בקמפיינים לחברות "טו גו" ו"פמינה" והצטלמה לפרסומת למפעל הפיס, שהשכר בעבורה מוערך ביותר מ-70 אלף שקל. עם זאת, הופעותיה בסדרות ובקמפיינים בחו"ל הן הסיבה העיקרית למיקומה בצמרת הדירוג.

דודי חסון
גל גדות בקמפיין החורף של ''קסטרו'' דודי חסון

שמות נוספים שנכנסו לרשימה כוללים את גלית גוטמן (670 אלף) ואסתי גינזבורג (630 אלף), שכיכבה בקמפיינים של הרשתות "מילר" ו"אפריל". הדוגמניות לירז דרור (580 אלף) תהילה ריץ' (520), אור גרוסמן (470) ורותם סלע (300) נועלות את הרשימה.

הדירוג התבסס על הערכות ושיחות עם כלל הגורמים בתעשייה, ביניהם סוכני דוגמניות בכירים, סוכנים לשעבר, צלמים, גורמים בתעשיית הפרסום, חברות האופנה והטיפוח ועוד. השכר נבחן על פי פרמטרים של מספר הקמפיינים בהם השתתפה כל דוגמנית, סוג הקמפיין, המדיומים בהם הופיע כל קמפיין וכן הסכום שפורסם בתקשורת, שלרוב גבוה פי 5-3 משכר הדוגמנית בפועל. שכר הפרזנטוריות מנופח לצרכי פרסום, תופעה ייחודית לשוק האופנה הישראלי שמטרתה להקנות "יוקרה" לחברה המפרסמת.

את גיליון ינואר של "פורבס ישראל" ניתן להשיג בחנויות הספרים ובדוכנים.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים