ברבי בשר ודם: מה נסגר עם הסטייל של בר רפאלי?

לרגל זכייתה של בר רפאלי בתואר "האישה הסקסית בעולם" של המגזין "מקסים", קבלו את האבולוציה האופנתית שעברה מימיה כנערה בשרון ועד לשער המגזינים החשובים בעולם

רעות ענבר | 31/5/2012 8:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לעתים נדמה שבר רפאלי היא התשובה של ישראל לשחיקת מעמדה בעולם. מרגע שפרצה לתודעה הלכה והתגבשה תחושה שלפיה הנה, סוף סוף, הבחורה היפה בדורנו נולדה מכל המקומות דווקא כאן. התחושה הזאת - מדומיינת או לא - צוברת תאוצה בכל יום שעובר עם עוד ועוד קמפיינים, שערי מגזינים ואזכורים באתרים ובמדורי רכילות בינלאומיים.

- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון

בדומה לזוכי פרסי נובל, לנציגים באירוויזיון ולספורטאים אולימפיים, כל קמפיין שקטפה רפאלי היה קמפיין שאנחנו "קטפנו". עוד ניצחון למדינה. בדיוק סוג האמירות שגורמות לך לשאול: איך נוצרה תופעה כזאת? אז לרגל זכייתה של רפאלי בתואר "האישה הסקסית בעולם" מטעם מגזין הגברים "מקסים", החלטנו לבחון את האבולוציה של בר רפאלי לאורך השנים - מנערה מפתיעה ביופייה מהשרון ועד לאישה שחמוקיה השיקו אלף מגזינים - וחשוב מכך, מה לבשה בכל אחד מהשלבים.
MCT
הפכה למותג. בר רפאלי MCT
2000

לאחר כמה שנים לא משמעותיות מבחינה מקצועית כילדה דוגמנית, בתה של נערת הזוהר בדימוס ציפי לוין משיקה את הקריירה שלה בהופעה בקטלוגים של "פלפל" ושל "קסטרו". היא

בולטת מיד בזכות עיניה הכחולות ושיער הדבש הגולש והחלק שהדיפו ניחוח חו"לי. לאחר זכייה בתואר דוגמנית השנה היא תופסת את תשומת לבם של בני נוער ומבוגרים כאחד.

רון קדמי
בר רפאלי בקמפיין פלפל, 2000 רון קדמי
2002

רפאלי מקבלת קמפיין סולו לחברת "רנואר". הוא מסתיים בתביעה משפטית צורמת לאחר עונה אחת בלבד. אז הפסד הקמפיין נראה כמו ביג דיל, היום הוא בקושי הערת שוליים. במקביל להתעניינות בה בתוך גבולות ישראל, שנתקלת בהימנעות תקשורתית כמעט מוחלטת של הטינאייג'רית המנוהלת על ידי הוריה, היא מתחילה להופיע גם על שערי מגזינים בינלאומיים. בשלב זה של סוף גיל העשרה, הלוק של רפאלי מתעתע: לא ברור אם היא ילדה או אישה. תווי פניה נמצאים באמצע המעבר, והלבוש שלה מחוץ לסט הצילומים כולל בעיקר גופיות סבא לבנות וטייץ שחורים.

2003

קולולוש! בר רפאלי מתחתנת. ואז מתגרשת, כמובן, מיד לאחר שהיא מקבלת פטור משירות בצה"ל. ערב שירותה ביקשה הדוגמנית לדחות את גיוסה ב-30 יום מסיבות רפואיות ונענתה בשלילה. ימים ספורים לפני מועד הגיוס, נישאת רפאלי לחבר משפחה שמבוגר ממנה ב-23 שנה. כצפוי בישראל, הסיפור גורר ירידה עזה בפופולריות שלה, אבל הזמן עושה את שלו והקהל הישראלי חוזר להתעניין בה. היא מצדה ממשיכה להתלבש בלוק היומיומי ביותר שניתן לדמיין, שכולל שלל גופיות וג'ינס פשוטים ונעלי בובה.

פלאש 90
בר רפאלי, 2005 פלאש 90
2007-2006

בר רפאלי בפסטיבל קאן, 2007
בר רפאלי בפסטיבל קאן, 2007 רויטרס
שנה לאחר שטלנובלת הטייסים-דיילות בהשתתפותה, "פיק אפ", לא נסקה, רפאלי מצטלמת לחברת ההלבשה התחתונה "ויקטוריה'ס סיקרט". באותה שנה היא גם מופיעה לראשונה בגיליון בגדי הים המסורתי של המגזין האמריקאי "ספורטס אילוסטרייטד" - תו תקן בינלאומי עבור כל דוגמנית שמחשיבה את עצמה.

מסקנות ביניים: המראה הכל-אמריקאי שלה, שכולל לצד רגליים חטובות ובטן שטוחה גם מחשוף מרשים ואגן נוכח, לא מייצר עבורה עבודה כדוגמנית מסלול, והיא מתמקדת בקמפיינים מצולמים של מותגים מסחריים.

ובעוד רפאלי מכוונת בחוכמה לעבודות שמתאימות למראה שלה, מערכת היחסים שלה עם אחד, לאונרדו דיקפריו, היא זו שמתחילה לעורר בה עניין, בארץ ובחו"ל כאחד. רפאלי מתחילה לצעוד על שטיחים אדומים בבכורות סרטים ובפסטיבלים. היא דבקה לרוב בשמלות קוקטייל קצרות וצמודות כעור, שחושפות כתפיים, רגליים, גב ועוד.

ברק פכטר
בר רפאלי, 2007 ברק פכטר
2010-2008

בשלב הזה רפאלי כבר הופכת באורח רשמי לנערת זוהר. אלא שעם זוהר לא קונים במכולת. בשביל זה יש קמפיינים. הקמפיין ל"פוקס" למשל - שממצב אותה, לצד עבודות נוספות, כדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, ובהפרש גדול - הוא אחד היציבים בשוק.

בר רפאלי, 2009
בר רפאלי, 2009 גטי אימג'ס
ב-2009 היא חוזרת אל גיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד", הפעם כדי לככב על השער. למסיבת ההשקה של המגזין היא לובשת שמלה שחורה קטנה וצמודה, כמובן. ההתעניינות במערכת היחסים שלה עם דיקפריו משאירה אותה בשלב זה בכותרות באופן מתמיד, בארץ ובחו"ל, וכל תמונה שלהם - עניין נדיר כשלעצמו - זוכה לפרצי התרגשות.

בחירות הבגדים שלה ממשיכות להיות די עקביות, ובכל פעם שהיא יוצאת מבגדי היומיום, היא נוטה לעבר שמלות זעירות וצמודות להכאיב. היא מטפחת ידידות עם רוברטו קוואלי ובוחרת להיראות בעיצוביו לא מעט, אולם גם שמלת התחבושות הצמודה לא נפקדת מארונה.

אף על פי שמידותיה הן בבירור לא כאלה של דוגמנית מסלול, רפאלי המקומרת עולה על סטילטו ובתצוגה של "לואי ויטון" צועדת על אחד המסלולים החשובים שישנם לצד שלל דוגמניות על. מעצב העל מארק ג'ייקובס אומר שרצה לבחור בסוגים שונים ומגוונים של גוף נשי ומוצאים אתניים. ואם הוא חושב שהישראלית הממוצעת היא בעלת עיניים כחולות, שיער דבש ואף קטנטן, אז, אה... יופי.

רויטרס
בר רפאלי, 2009 רויטרס
2011

מערכת היחסים עם דיקפריו מסתיימת, אחרי שללא ספק עשתה את שלה. רפאלי הפעלתנית לא נותנת לפרידה להטריד אותה יתר על המידה, וחוץ מניהול חשבון טוויטר תוסס, היא גם מצטלמת לסרטו של חיים בוזגלו "סשן". בנוסף לשלל הפרסומות והקמפיינים בישראל, ההישג החשוב ביותר בקריירת הדוגמנות של רפאלי קורה בשנה זו, כשהיא מקבלת את קמפיין הבישום של "אסקדה".

AFP
בר רפאלי בפסטיבל קאן, 2011 AFP

צילום: סריקה
בר רפאלי על שער ELLE הרוסי, 2011 צילום: סריקה
2012

מיזם ההלבשה התחתונה האינטרנטי של רפאלי ושל מושא התשוקה הניינטיזי דודי בלסר מושק. בסרטון הפרסומת נראית רפאלי משחקת טניס לבדה בחזייה ובתחתונים. מהלך פרסומי מקורי שגם משיג, כמובן, את התוצאה הרצויה.

בר רפאלי, 2012
בר רפאלי, 2012 AP
 
בתזמון מושלם, רפאלי זוכה בתואר האישה הסקסית בעולם מטעם מגזין "מקסים". לא משהו שלא ידענו, אבל בכל זאת תמיד נחמד לקבל גושפנקה רשמית. לאחר הזכייה המרגשת רפאלי מתראיינת בתוכניתו של קונאן אובריאן. היא לובשת, איך לא, שמלה שחורה קטנה, קצת סולידית מהרגיל, ועונדת זוג אזיקי זהב טרנדיים.

בשיחה הפלרטטנית משהו עם קונאן, רפאלי מתלוננת שאף אחד לא מתחיל איתה, ומצהירה שהיא לא מבינה מדוע הוכתרה כאישה הסקסית בעולם. בתגובה שולף קונאן תמונת עירום מרומז שלה מתוך המגזין. וכך זוכה מדינת ישראל בעוד כמה נקודות במדד הפופולריות העולמי.

- בר רפאלי היא הבחורה הלוהטת בעולם
- בר רפאלי חמודה אצל קונאן אובריאן
- דודי בלסר מספר על ההלבשה התחתונה של בר

גטי אימג'ס
בר רפאלי, 2012 גטי אימג'ס

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים