בזכות גל גדות: "קסטרו" הוא מותג האופנה המועדף בישראל

על פי סקר גיאוקרטוגרפיה, הפרזנטורית של רשת "קסטרו" תורמת לביקוש הגבוה. רק 9% רואים ב-‭H&M‬ יעד עיקרי לרכישת אופנה

נורית קדוש | 14/8/2012 11:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
על אף הסתערות הלקוחות עם פתיחתה לפני כשנתיים כ‭9-‬ אחוזים בלבד מהציבור הישראלי רואה את רשת האופנה ‭H&M‬ כחנות עיקרית לרכישת בגדים ומוצרי אופנה. עם זאת, יותר מרבע מהישראלים ממשיכים לתת אמון ב"קסטרו". כך עולה ממחקר שערכה ד"ר רינה דגני, מנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה המתמחה במחקרי היתכנות כלכלית.

שיעור הביקוש הנמוך יחסית לרשת ‭- H&M‬ כ-9 אחוזים‬ - דומה לביקוש לרשתות האופנה "רנואר", "הוניגמן" ו‭.H&O-‬ "קסטרו" היא הרשת המועדפת על הישראלים ו‭27-‬ אחוז מהם רואים בה חנות עיקרית לאופנה. "זארה" ו"פוקס" גורפות כמחצית ממידת המשיכה של "קסטרו" - כ-15-14 אחוז.

צפו בגל גדות מפרסמת את הלנז'רי של קסטרו:



על פי המחקר, "קסטרו" מצליחה להישאר בתודעת הצרכן הודות לפריסה נרחבת של סניפים, לרמת מחירים הנתפסת כמשתלמת ולקולקציה רחבה, עדכנית ומתחדשת. לזה מצטרפים סיקור תקשורתי מתמיד של הרשת והופעה תדירה של הפרזנטורית המובילה גל גדות בטורי הרכילות ובמהדורות חדשות הבידור.

דגני טוענת כי מדיניות הפרסום של "קסטרו" הצטמצמה מאוד בשנים האחרונות, בדומה למדיניות הרשתות הבינלאומיות. "סך ההשקעה של הרשת בפרסום בטלוויזיה ב‭3-‬ החודשים האחרונים עומד על כ‭350-‬ אלף דולר בלבד, זאת בהשוואה לרשתות האחרות שסך ההשקעה שלהן גבוה יותר, ובהן ‭H&O‬ (כשני מיליון דולר), פוקס (כ‭2.4-‬ מיליון דולר), הוניגמן (כ‭1.4-‬ מיליון דולר) ורנואר (כ‭1.2-‬ מיליון דולר)".



יש לציין כי "קסטרו" היא רשת האופנה שכמות ההופעות שלה במדד הפרסומות הזכורות והאהובות היא הגבוהה ביותר בשנתיים האחרונות.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום אופנה-

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים