בלבריסטה: עניין של זמן

עם קצת צבע והומור, יש פרסומות שלא רק ייגרמו לכם לחייך בצורה אווילית ואביבית, הן אולי אפילו יעודדו אתכם לפתוח את הארנק

אביגייל סוקניק | 21/3/2010 1:55 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לא אביב, לא קיץ לא חורף, התקופה הזו שבמקומות אחרים קוראים לה אביב ואצלנו קוראים לה לא ברור איך...היא תקופה של בלבול. מצד אחד אויר כזה שהלב מתפקע מאושר, מצד שני חום שעושה לך חשק לברוח לקוטב ומצד שלישי גשם שעושה חשק לים.

אתם מבינים, זו תקופה מאוד לא החלטית לאדם החלטי. מזג האוויר הזה מצליח לבלבל אותי לגמרי.  אז בהשראת הבלבול האביבי קבלו פשוט אוסף של כל מיני פרסומות (בלי חוט מקשר, חוץ מקצת אביביות) שעשו לי טוב בלב  בזמן שמזג האוויר לא החליט איפה הוא מתמקם. בקיצור - קבלו טור קליל במיוחד.
 

כשאלוהים ברא את הדיאודורנט

נו... מה עוד אני צריכה להגיד על הפרסומות האלו חוץ מהעובדה שהן גאוניות? מי שעושה לחברת  OLD SPICE  את הקופי הוא אדם בעל רמת ציניות מדהימה. אני אוהבת כל אחת מהפרסומות בסדרה שלהם. אני חושבת שהם הצליחו להחדיר את המותג לתודעת השוק בזכות הפרסומות המשעשעות /עוקצניות.

ההומור

מאפשר להם להבטיח הבטחות גדולות ולדעת שהלקוחות קולטים את הקטע. הם יצפו למוצר טוב, אבל לא למותג יוקרה. בקיצור הנאה צרופה. אביבי? בוודאי. כבר אמרתי שאביב זה ניקיון וריחות...

קצת צבע לחיים

 

פעילות אמבייאנט של חברת DELUX מביאה צבע לחיים. מקומות אפורים ברחבי הערים יצבעו בכל צבעי הקשת בפעילות, באמת, מקסימה של החברה.

אז מה יש לנו כאן? הרבה  פעילות חברתית וכבר אמרתי כאן לא פעם שזה הירוק החדש והרבה פעילות שמראה את הצבע בקנה מידה עצום ועושה שמחה בלב.

כמובן שכיאה לכל פעילות בימים אלו יש גם אתר, גם טוויטר וגם ערוץ ייעודי ביוטיוב. אתם באמת לא צריכים את ההסבר שלי למה זה עושה לי תחושה של אביב. נכון?


מניאק

 

פרסומת חביבה במיוחד לקוקה קולה אנגליה. הבובות הן גימיק מוכר אבל המוזיקה, השירה, הענטוזים הריקוד כולם עושים תחושה של אווירה קלילה .

המסר בסוף הוא – תאהב את זה קל. מתחבר. לא? ולמה אביב? כי זה שמח קליל ונחמד במיוחד. 




שיהיה לכם יום כתום

 

חברת K-SWISSבפרסומת שהזכירה לי את היום הכתום מפעם. הקופי פשוט – Have an Awesome Day. כנראה שלנעול נעלים של ק. סוויס יעשה לכם יום ממש טוב, כזה שבו מה שתחליטו יקרה.

אהבתי בגלל הקצב הנחמד, הצילומים והאווירה הקיצית. כנראה שהאביב משפיע עלי יותר ממה שחשבתי.


ענקים

הנה משהו שצריך כנראה לדעת על גברים, האגו הוא רב משמעות. כל כך משמעותי שבפרסומת לוויסקי החליטו להגיד להם ששתיה תעצים את האני הפנימי למימדיו העצומים והמקוריים.

מבחינת קריאייטיב יש כאן סרט פרסומת בהחלט מושקע והמסר לדעתי נוגע טוב בנקודה, כלומר ההבטחה היא בעלת עניין לקהל היעד. מסקנה – לא רע. איך זה אביבי? למה לשאול שאלות קשות?
 


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

בלבריסטה

תראו לי איש שיווק שתקן ואני אוכיח שהוא ארט. הרי איך אפשר לחיות בעולם שכולו פרסום ושיווק בלי לקשקש על זה קצת? אז קבלו, ברבורי רשת, על פרסומות מהעולם הגדול

לכל הכתבות של בלבריסטה

עוד ב''בלבריסטה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים