בלבריסטה: עניין של זמן
עם קצת צבע והומור, יש פרסומות שלא רק ייגרמו לכם לחייך בצורה אווילית ואביבית, הן אולי אפילו יעודדו אתכם לפתוח את הארנק
אתם מבינים, זו תקופה מאוד לא החלטית לאדם החלטי. מזג האוויר הזה מצליח לבלבל אותי לגמרי. אז בהשראת הבלבול האביבי קבלו פשוט אוסף של כל מיני פרסומות (בלי חוט מקשר, חוץ מקצת אביביות) שעשו לי טוב בלב בזמן שמזג האוויר לא החליט איפה הוא מתמקם. בקיצור - קבלו טור קליל במיוחד.
נו... מה עוד אני צריכה להגיד על הפרסומות האלו חוץ מהעובדה שהן גאוניות? מי שעושה לחברת OLD SPICE את הקופי הוא אדם בעל רמת ציניות מדהימה. אני אוהבת כל אחת מהפרסומות בסדרה שלהם. אני חושבת שהם הצליחו להחדיר את המותג לתודעת השוק בזכות הפרסומות המשעשעות /עוקצניות.
ההומור
אז מה יש לנו כאן? הרבה פעילות חברתית וכבר אמרתי כאן לא פעם שזה הירוק החדש והרבה פעילות שמראה את הצבע בקנה מידה עצום ועושה שמחה בלב.
כמובן שכיאה לכל פעילות בימים אלו יש גם אתר, גם טוויטר וגם ערוץ ייעודי ביוטיוב. אתם באמת לא צריכים את ההסבר שלי למה זה עושה לי תחושה של אביב. נכון?
המסר בסוף הוא – תאהב את זה קל. מתחבר. לא? ולמה אביב? כי זה שמח קליל ונחמד במיוחד.
אהבתי בגלל הקצב הנחמד, הצילומים והאווירה הקיצית. כנראה שהאביב משפיע עלי יותר ממה שחשבתי.
הנה משהו שצריך כנראה לדעת על גברים, האגו הוא רב משמעות. כל כך משמעותי שבפרסומת לוויסקי החליטו להגיד להם ששתיה תעצים את האני הפנימי למימדיו העצומים והמקוריים.
מבחינת קריאייטיב יש כאן סרט פרסומת בהחלט מושקע והמסר לדעתי נוגע טוב בנקודה, כלומר ההבטחה היא בעלת עניין לקהל היעד. מסקנה – לא רע. איך זה אביבי? למה לשאול שאלות קשות?