מקבץ פרסומות אחרון

קוקה-קולה עם האנימציה הטובה ביותר, אבסולוט עם הסרטון הארוך, גוגל כרום עם האפקטים הטובים ומהי הפרסומת הטובה ביותר? אביגיל סוקניק מסכמת שנה בפרסומות

אביגיל סוקניק | 8/9/2010 16:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פרסומת הן חלק מהחיים שלנו ואפילו מהזהות שלנו ועם כל הסיכומים שעומדים לפתחנו, החלטתי ללכת גם על סיכום של פרסומים. לא, לא הוקמה וועדה, לא היה חבר שופטים אבל עזבו שטויות, העיקר שיש מנצחים. בשיטה דיקטטורית מונרכית וטוטאליטרית בהחלט, נבחרו הזוכים. טעם אישי, זה עניין של טעם אישי, לכן בלי עצבים. לא מסכימים? פשוט תגיבו ותעלו את הסרטונים שלדעתכם מנצחים. בינתיים אני בשלטון יחידני כאן, אז קבלו את המבחר על פי הטעם שלי. ותזכרו, זה לא סיכום 2010 אלא תש"ע- יוצאים לדרך.

האנימציה של השנה

קוקה קולה. איך לא? אנימציה בהחלט משובחת שעשתה יופי של פרסומת במונדיאל ועם שיר שנתקע לאנשים בראש לעוד הרבה זמן.

הויראלית של השנה

האמת שויראלי יש המון והתלבטתי קשות אם לעשות ויראלי או באזז, או גם ויראלי וגם באזז, כי ויראלי טוב אמור ורוצה וראוי שייצר באזז אבל יש עניין אחד קטן. לפעמים יש אחלה ויראלי בחוץ, אבל הוא מייצר קצת פחות עניין ממשהו אחר שרץ באותו זמן ברשת ולאו דווקא פרסומת. באזז בעיני זה כתבות בעיתונות, אייטמים בחדשות, ויראלי זה רעיון טוב שרץ חזק ברשתות החברתיות. אם תרצו, ההבדל בין באזז מלמטה לבאזז למעלה. זו שנבחרה יצאה רק עכשיו. אולי זו החיבה לפדרר או אליפות הטניס בניו יורק בכל מקרה עובדת מעולה

הבאזז של השנה

הבאזז שנוצר מהקמפיין הזה היה אחד החזקים. הפרסומת יצרה באזז כל כך מטורף בכל מקום אפשרי כולל עיתונות כתובה, אינטרנט, טלוויזיה שאפילו עומדים להפיק ממנה תוכנית טלוויזיה או סרט. כנראה שהאמריקנים סובלים מנוסטלגיה, אבל הרעיון מעולה

המוזיקה של השנה

מוזיקה שמלווה פרסומת היא חלק חשוב מהצלחת הפרסומת. המוזיקה הנבחרת הלמה באופן מושלם את העוצמה שהפרסומת בחרה לשדר ולכן היא נבחרה. אבל מעבר להכל היא פשוט מקסימה.

המוזיקה המקורית של השנה

יצירה מוזיקלית שנוצרת ממוצר בפרסומת. ראינו את זה עם טלפונים ניידים או באמצעות נפילת חפצים. הנבחרת היא זו שעשתה מוזיקה נהדרת מנעליים (לא באמת כמובן) וגם יצרה עניין.
החברתית, הארוכה והאפקטים

החברתית של השנה


סוציאליזם זה הירוק החדש, תזכרו מה שאמרתי. ירוק זה טוב ויפה אבל אם אין בפנים, או גם איזו פעילות חברתית בעצם לא עשית כלום. להביא שמש למקום חשוך זה כמו להביא חיים, הכי חברתי שיש. ריגשה אותימאוד וכמו שכבר צויין קודם הבחירות כאן הן סוג של דיקטטורה, אז בלי תלונות.

הסרטון הארוך הטוב של השנה

האינטרנט מאפשר לחברות לייצר סרטים באורך של 6 או 10 דקות ויותר. אבסולוט חברו השנה לספייק ג'ונז שיצר עבורם סרט באורך של מעל 10 דקות בשם "אני כאן, אהבה בעולם אבסולוטי". עניין של טעם, אבל אין ספק שזה לוקח את עולם הפרסום לחוויות חדשות.

האפקטים של השנה

גוגל כרום ואין יותר מידי מה להגיד, פשוט תראואת הפרסומת.

הטובה ביותר: old spice

הגאה של השנה

גם כאן נוצרה נישה שמבליחה מידי פעם וזו קרעה אותי מצחוק. פרסום לטובת היתר נישואים חד מיניים.

האפליקציה של השנה
 


דורקס עם אחת האפליקציות הטובות שהיו. משלב את האייפון בצורה מלאה ברעיון, מצחיק, מלמד ומשווק את מה שצריך.

פריצת השנה

לא המותג הכי מוכר שיש, לא ההשקעה הכי גבוהה שיש, אבל תמורה יש כאןבהחלט. מכשירי ניווט מבית TOMTOM, ממצבים את עצמם בעיקר כמגניבים. כל מכשירי הניווט כמעט אותו הדבר, אז במקום לתת עוד אפליקציה הביאו קול אחר וייחודי. מה שהופך אותם לפריצה של השנה.

הטובה ביותר

בנאלי אני יודעת, אבל אני לא יכולה שלא להסכים עם כל המשבחים.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

בלבריסטה

תראו לי איש שיווק שתקן ואני אוכיח שהוא ארט. הרי איך אפשר לחיות בעולם שכולו פרסום ושיווק בלי לקשקש על זה קצת? אז קבלו, ברבורי רשת, על פרסומות מהעולם הגדול

לכל הכתבות של בלבריסטה

עוד ב''בלבריסטה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים